Σάλος σε καφετέρια: Έδιωξαν πελάτες, επειδή ήταν ηλικιωμένοι
Η καφετέρια στη Νέα Σμύρνη μετά το περιστατικό ανήρτησε ένα μακροσκελές μήνυμα που ζητούσε συγγνώμη.Σάλος έχει προκληθεί στα social media με ένα περιστατικό που συνέβη σε καφετέρια στη Νέα Σμύρνη. Σύμφωνα με καταγγελία που έκανε μέσω Facebook ένα πελάτης της εν λόγω καφετέριας, το προσωπικό του μαγαζιού ζήτησε από δύο ηλικιωμένους πελάτες να φύγουν.
Ο αυτόπτης μάρτυρας έγραψε για το περιστατικό: «Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.
Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει “θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο”. Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.
Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: “ξέρετε είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται”».
Η ανάρτηση:
Λίγο αργότερα, στην επίσημη σελίδα της καφετέριας Rusty Grail στο Facebook, αναρτήθηκε ένα μακροσκελές μήνυμα, με το οποίο η επιχείρηση ζήτησε συγγνώμη και ανακοίνωνε την απόλυση του υπεύθυνου, τον οποίο είχε προσλάβει πριν λίγες ημέρες, όπως υποστήριξε.
Πολλοί, ωστόσο, δεν πείστηκαν με την συγγνώμη της καφετέριας, καθώς, όπως τονίζουν σε σχόλιά τους κάτω από την ανάρτηση «ανάλογα περιστατικά είχαν γίνει και το καλοκαίρι».
Σύμφωνα με την καταγγελία, η σερβιτόρα, επικαλούμενη την πολιτική του καφέ, έδιωξε δύο ηλικιωμένους από το μαγαζί, υποστηρίζοντας ότι απαγορεύεται σε ανθρώπους αυτής της ηλικίας να κάθονται στα τραπέζια του.
Η απάντηση της καφετέριας:
«Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας. Πριν πω οτιδήποτε θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγγνώμη.
Αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού. Πριν λίγες ημέρες προσλάβαμε έναν άνθρωπο σαν πρωινό υπεύθυνο στο μαγαζί μας ο οποίος απ’ ότι φάνηκε η νοοτροπία του ήταν να κρατάει μία εικόνα όπως αυτός πίστευε ότι θα ήτανε καλυτέρα γι’ αυτόν χωρίς να γνωρίζει την περιοχή μας παρά το οτι του είχα εξηγήσει ότι εδώ στη Νέα Σμύρνη είμαστε ενωμένοι σαν άνθρωποι και αγαπημένοι.
Έκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα. Οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού. Αν είναι δυνατόν! Δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημά μας. Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό. Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε να ελέγξετε το κατάστημα να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση αλλά προς θεού είναι δυνατόν; είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους ότι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι.
Μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανήθικο. Δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα χίλια συγγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ακουστεί το κατάστημα μας για κάποιο τέτοιο περιστατικό και πάλι συγγνώμη ειλικρινά». Με πληροφορίες από το Newsbomb.gr.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr