Βασίλης Κικίλιας: Η τουριστική περίοδος έχει επεκταθεί – Καθοριστικός ο ρόλος του rebranding της χώρας
Στην ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία δύο χρόνια έπαιξε καθοριστικό ρόλο το rebranding της Ελλάδας λόγω της επιτυχημένης διαχείρισης των πρώτων κυμάτων της πανδημίας, όταν τα γρήγορα αντανακλαστικά και οι καίριες πολιτικές παρεμβάσεις είχαν ως αποτέλεσμα να μην καταρρεύσει το υγειονομικό σύστημα, όπως συνέβη σε άλλα πιο ισχυρά ευρωπαϊκά κράτΓια την διευρυμένη τουριστική σεζόν στη χώρα μας μίλησε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.
«Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Φώτα, Καθαρά Δευτέρα, Απόκριες, 25η Μαρτίου, Πάσχα και από εδώ και πέρα οι ταξιδιωτικοί προορισμοί είναι συνεχώς γεμάτοι» είπε ο Υπουργός, στην πρωινή εκπομπή του τ/σ Open «Ώρα Ελλάδος», υπογραμμίζοντας ότι ο τουρισμός αποτελεί τη λαϊκή οικονομία της χώρας καθώς στηρίζει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και την ελληνική οικογένεια.
«Έχει επεκταθεί η τουριστική περίοδος και πλέον όταν μιλάμε για διακοπές δεν αναφερόμαστε μόνο στους τρεις μήνες του καλοκαιριού. Από τις αρχές Μαρτίου άρχισαν να έρχονται με απευθείας πτήσεις οι Αμερικάνοι, οι Καναδοί, οι Αυστραλοί, οι Κινέζοι- που δεν τους είχαμε πέρυσι- και όλοι οι Ευρωπαίοι φυσικά, Ισραηλινοί, και ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή, και πάμε μέχρι το τέλος της χρονιάς. Άρα, έχουμε ένα συνεχιζόμενο τουριστικό προϊόν» δήλωσε.
Όπως τόνισε, στην ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία δύο χρόνια έπαιξε καθοριστικό ρόλο το rebranding της Ελλάδας λόγω της επιτυχημένης διαχείρισης των πρώτων κυμάτων της πανδημίας, όταν τα γρήγορα αντανακλαστικά και οι καίριες πολιτικές παρεμβάσεις (υπερδιπλασιασμός κλινών ΜΕΘ, ανασχεδιασμός του ΕΟΔΥ κλπ) είχαν ως αποτέλεσμα να μην καταρρεύσει το υγειονομικό σύστημα, όπως συνέβη σε άλλα πιο ισχυρά ευρωπαϊκά κράτη, και στη συνέχεια να αναπτυχθεί ένα εμβολιαστικό πρόγραμμα- πρότυπο για τις άλλες χώρες.
Σχετικά με την πολιτική επικαιρότητα και την προεκλογική περίοδο, ο κ. Κικίλιας επεσήμανε την κρισιμότητα της επερχόμενης εκλογικής αναμέτρησης και την ανάγκη επικέντρωσης σε θέματα ουσίας και όχι μικροπολιτικής.
«Η ελληνική κοινωνία δεν έχει ασχοληθεί πιο πολύ με τα περιουσιακά στοιχεία ή με οικογένεια Πρωθυπουργού απ’ ότι έχει ασχοληθεί με αυτή του Κυριάκου Μητσοτάκη. Για να είμαι δίκαιος, ούτε αυτό που γίνεται με τον κ. Ραγκούση μου αρέσει.
Στη δική μου αισθητική, την πολιτική κουλτούρα, και στον αξιακό μου κώδικα, θεωρώ ότι αυτή η κουβέντα δεν έχει να δώσει κάτι παραπάνω στον πολίτη προκειμένου να καταλάβει με ψυχραιμία τι προτείνει ο καθένας και να πάει να ψηφίσει. Στα μεγάλα και τα σοβαρά θα συζητήσουμε ποια είναι τα προγράμματά μας; Τι κάναμε και τι θα κάνουμε; Θα συγκριθούμε; Θα δούμε αν και εφόσον έρθει ώρα υπέρτατης ευθύνης ή ανάγκης πώς θα συνεννοηθούμε στα βασικά; Θα πούμε πως θα αυξηθεί το εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας ή ποιος μείωσε φόρους και εισφορές, όπως λέω εγώ ότι μειώσαμε εμείς, όπως είπαμε προεκλογικά;» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr