Εύβοια: Το πολύπαθο οδικό δίκτυο στο επίκεντρο – Νέα σοβαρά ερωτήματα
Σειρά από ερωτήματα τέθηκαν στη Βουλή σχετικά με το πολύπαθο οδικό δίκτυο της Εύβοιας με έμφαση στον Νότιο Κεντρικό άξονα..Ο Κώστας Μαρκόπουλος, σημειώνει πως το οδικό δίκτυο της Εύβοιας είναι πάντα ο πρωταγωνιστής σε όλες τις δημοσκοπήσεις που αφορούν τα προβλήματα του Νομού την τελευταία 20ετία. Κάνει λόγο για υποσχέσεις που δεν υλοποιήθηκαν ενώ ανέφερε τις φυσικές καταστροφές που έκαναν το πρόβλημα μεγαλύτερο.
Σειρά ερωτημάτων από Μαρκόπουλο για το οδικό δίκτυο
Όπως σημειώνει ο κ. Μαρκόπουλος, στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Τετάρτης 27/3 έθεσε ερωτήματα για το πολύπαθο οδικό δίκτυο της Εύβοιας με έμφαση στον Νότιο Κεντρικό άξονα. Η επερώτηση ήταν ως εξής:
«Το οδικό δίκτυο της Εύβοιας είναι πάντα ο πρωταγωνιστής σε όλες τις δημοσκοπήσεις που αφορούν τα προβλήματα του Νομού την τελευταία 20ετία. Οι πολίτες αυθόρμητα το αναφέρουν πρώτο σε κάθε ερωτηματολόγιο.
Δυστυχώς στην προηγούμενη 5ετία Περιφερειακής Αρχής βιώσαμε πολλές υποσχέσεις ακόμη και δια στόματος Πρωθυπουργού και από τον Περιφερειάρχη για εκκίνηση μεγάλων οδικών έργων (Παράκαμψη Χαλκίδας από το 2020, Παράκαμψη Βασιλικού & Αμαρύνθου από το 2021 κλπ) και τίποτα δεν επαληθεύθηκε. Αντίθετα ζήσαμε και φυσικές καταστροφές που επιδείνωσαν το πρόβλημα. Δόθηκαν πολλά χρήματα για έργα με την διαδικασία του κατεπείγοντος, είτε όχι, για τον Βορειοκεντρικό οδικό άξονα και συγχρόνως υπάρχει πλήρης αφωνία για τον Νοτιοκεντρικό οδικό άξονα που είναι σε πολλά σημεία επικίνδυνος.
Το αποτέλεσμα του τραγικού οδικού δικτύου στην Στερεά Ελλάδα και ειδικότερα στην Εύβοια είναι η Περιφέρεια Στερεάς να είναι τέταρτη σε αυτοκινητιστικά δυστυχήματα και δεύτερη σε θανάτους.
Παρακαλώ πολύ να μας δώσετε απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:
- Πόσα χρήματα δόθηκαν για κατεπείγοντα έργα και πόσα από αυτά έχουν υλοποιηθεί και πότε;
- Πότε επιτέλους θα ξεκινήσουν οι παρακάμψεις και με ποια χρηματοδότηση.
- Έχετε σκοπό να ασχοληθείτε με τον Νοτιοκεντρικό άξονα και με ποιό τρόπο, με ποιές μελέτες και από ποιά χρηματοδότηση.
- Τι έχετε κάνει για την οδική ασφάλεια σε επίπεδο σήμανσης και φωτισμού μέχρι τώρα και τι σχεδιασμό έχετε».
Δυστυχώς οι απαντήσεις που έλαβα ήταν απογοητευτικές. Καμία αναφορά σε καμία νέα χρηματοδότηση. Καμία ελπίδα για την υλοποίηση παρακάμψεων Βασιλικού και Αμαρύνθου. Καμία δέσμευση για συντήρηση και οδική ασφάλεια του υπάρχοντος δικτύου Χαλκίδα-Κύμη και Λέπουρα-Κάρυστος. Έλαβα σαν απάντηση την επίμονη αναφορά στο Στόμιο-Πλατάνα που είναι ημιτελές και στο Λέπουρα-Ν.Στύρα που θα παραδοθεί το μισό!
Δυστυχώς η θητεία Μπακογιάννη-Σπανού είναι τραγική για το οδικό δίκτυο της Εύβοιας.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr