Τέλη Κυκλοφορίας 2025: Το πρόστιμο μη πληρωμής τους και η αλλαγή που θα γίνει το 2026
Όσον αφορά στα ανασφάλιστα οχήματα ο κ. Δήμας αποκάλυψε πότε θα έρθουν τα πρόστιμαΓια τον γηρασμένο στόχο ΙΧ της χώρας μας, τα Τέλη Κυκλοφορίας της επόμενης χρονιάς αλλά και τον έλεγχο ΚΤΕΟ μίλησε μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Χρίστος Δήμας τον Σκάι.
Αρχικά για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ξακαθάρισε ότι: «Στα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 δεν υπάρχει καμία απολύτως αλλαγή στα ποσά ωστόσο έχει αλλάξει η διαδικασία πληρωμής τους. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να πληρώσουν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024 τα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 για να μην επιβαρυνθούν καθώς αν δεν το κάνουν και πληρώσουμε εκπρόθεσμα τα Τέλη Κυκλοφορίας τον Ιανουάριο του 2025 θα επιβαρυνθούν κατά 25%, αν καθυστερήσουν περαιτέρω και τα εξοφλήσουν τον Φεβρουάριο θα επιβαρθυνθούν κατά 50% και αν τα εξοφλήσουν τον Μάρτιο τότε θα επιβαρυνθούν με 100%.»
Όσον αφορά στα ανασφάλιστα οχήματα ο κ. Δήμας αποκάλυψε πότε θα έρθουν τα πρόστιμα και ποιος είναι ο λόγος της καθυστέρησης της ηλεκτρονικής διασταύρωσης και επιβολής των προστίμων.
Χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών τόνισε ότι: «Προσπαθούμε να συνδέσουμε τις πλατφόρμες που αφορούν στα Τέλη Κυκλοφορίας, στις ασφάλειες αλλά και στα ΚΤΕΟ. Αυτή τη στιγμή πάνω από 500.000 ιδιοκτήτες κινούν ανασφάλιστα τα οχήματά τους και πολλοί άλλοι ιδιοκτήτες ταλαιπωρούνται αν εμπλακούν σε κάποιο τροχαίο ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα. Με τη νέα χρονιά όποτε και αναμένεται να συνδεθούν οι πλατφόρμες η Πολιτεία θα γνωρίζει πόσα είναι τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα και ποιοι ιδιοκτήτες δεν έχουν πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας.»
Για τα Τέλη Κυκλοφορίας των επόμενων ετών ο κ. Δήμας αποκάλυψε ότι: «Δεν έχουμε αλλαγές για την φετινή χρονιά. Από κει και πέρα εξετάζουμε πολλά σενάρια για το επόμενο χρονικό διάστημα. Αλλά στα Τέλη Κυκλοφορίας δεν είναι μόνο το κόστος συντήρησης αλλά είναι και η περιβαλλοντική επιβάρυνση που προσμετράται. Από κει και πέρα εξετάζουμε πολλά σενάρια για να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε και τους πολίτες να έχουν και πιο καινούρια τεχνολογίας αυτοκίνητα και λιγότερο ρυπογόνα.»
Όσον αφορά για τον γηρασμένο στόλο των Ελλήνων ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αποκάλυψε ότι: «Εξετάζουμε σενάρια για να βοηθήσουμε τους πολίτες. Ήδη έχουμε δώσει κίνητρα για τους εταιρικούς στόλους ωστόσο η οικονομική κρίση άφησε τους Έλληνες με πολύ παλαιά ΙΧ τα οποία είναι περισσότερο ρυπογόνα. Για αυτό τον λόγο διαθέτουμε και τον πιο γηρασμένο στόλο οχημάτων στην ΕΕ με τον ελληνικό μέσο όρο ηλικίας του στόλου αυτοκινήτων να είναι διπλάσιος από τον αντίστοιχο άλλων κρατών μελών της ΕΕ.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr