«Θα αλλάξουν πολλά, όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες και σύντομα η Hellenic Train θα κληθεί να προχωρήσει σε επενδύσεις» σημείωσε ο Πρωθυπουργός. «Έχουμε τη δύναμη να αφήσουμε πίσω μας το κακό παρελθόν, να γυρίσουμε σελίδα από ένα χθες που πλήγωσε την κοινωνία. Θα το καταφέρουμε όπως καταφέραμε να κάνουμε πράξη πολλά που έλεγαν κάποιοι ότι δεν γίνονται στην Ελλάδα». Όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης στόχος είναι ο νέος ΟΣΕ να εξελιχθεί σε μία «νέα ΔΕΗ» την οποία όπως παρατήρησε, «παραλάβαμε χρεοκοπημένη και τώρα είναι πρωταγωνιστής στην αγορά ενέργειας όχι μόνο στην Ελλάδα».
«Η σημερινή συνεδρίαση επικεντρώνεται σε μια από τις πιο κρίσιμες κυβερνητικές προτεραιότητες. Το νομοσχέδιο επικεντρώνεται σε μία από τις πιο κρίσιμες προτεραιότητες, όπως η δραστική αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας μια διαδικασία που επιταχύνεται και δεν ξεκινάει τώρα. Μέσα στην ημέρα υπογράφονται οι συμβάσεις για την αποκατάσταση των υποδομών που κατέστρεψε ο Ντάνιελ με σφιχτό χρονοδιάγραμμα 15 μηνών στο τέλος της υλοποίησης όλος ο άξονας δεν θα διαθέτει πλήρη τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση αλλά και αυτόματη πέδηση ήδη το ETCS το οποίο φρενάρει ή ακινητοποιεί τους συρμούς δοκιμάστηκε με επιτυχία μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβριο θα έχει τοποθετηθεί σε κάθε αμαξοστοιχία στην κεντρική γραμμή της χώρας.
Επίσης, πρόσθετη δικλείδα ασφαλείας ο γεωεντοπισμός των τρένων που θα αποκλείει τη σύγκρουση δυο τρένων. Το ενιαίο κέντρο εποπτείας που συστήνεται θα παρακολουθεί τους συρμούς σε απόκλιση εκατοστού. Επίσης, η νέα πλατφόρμα railway.gov.gr θα δείχνει με αξιοπιστία τον χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων. Οι παρεμβάσεις είναι τολμηρές με πιο αυστηρό πλαίσιο και ευελιξία στις προσλήψεις και μεγαλύτερες απολαβές των εργαζόμενων αλλά και την αξιοποίηση στελεχών από τη διεθνή αγορά», τόνισε, στην εισήγησή του, ο πρωθυπουργός.
«Σκοπός ο οργανισμός να εξελιχθεί σε νέα ΔΕΗ την παραλάβαμε χρεοκοπημένη και τώρα πρωταγωνιστής στην αγορά ενέργειας όχι μόνο στην πατρίδα μας. Ο νέος ΟΣΕ θα ενσωματώνει στη λειτουργία του το σύνολο των προτάσεων της επιστημονικής επιτροπής και των πορισμάτων και ως προς τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ που ενισχύεται περισσότερο και μαζί με τεχνολογικά μέσα ενισχύεται και η βιντεοεπιτήρηση κρίσιμων σιδηροδρομικών δομών όλες οι ενδοεπικοινωνίες θα καταγράφονται σε ψηφιακή βάση δεδομένων. Και η απόδοση εργαζομένων ειδικά όσοι είναι σε θέσεις ευθύνης με προσομοιωτές όπως γίνεται και στην αεροπορική εκπαίδευση. Θα επαναφέρουμε τον προϊστάμενο αμαξοστοιχίας και δημιουργείται μια ειδική μονάδα επιτηρητών με όργανο που θα εισηγείται κυρώσεις αν παραβιάζεται το πρωτόκολλο. Στόχος η νέα κουλτούρα ασφαλείας και επαγγελματισμού σε όλα τα επίπεδα θα αποτρέπουν ολέθριες παραλείψεις και τραγικά λάθη. Η ευθύνη του κράτους θα συνδυάζεται και με την ευσυνειδησία των εργαζόμενων. Συνεχίζεται και επιταχύνεται μια τεράστια πρωτοβουλία εκσυγχρονισμού του σιδηρόδρομου αξιοποιώντας την ευρωπαϊκή συνδρομή. Θα απαιτήσει συνέπεια και χρόνο αλλά καθίσταται απαραίτητο για να αλλάξουν πολλά που δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες.
Η Hellenic Train σύντομα θα κληθεί να προχωρήσει σε επενδύσεις. Πρέπει να δώσουμε απάντηση στο συλλογικό πένθος των Τεμπών όχι με εύκολα λόγια αλλά με δύσκολο έργο που θα φέρει αποτέλεσμα. Αντιμετωπίζουμε τον σιδηρόδρομο ως ένα πεδίο αναμέτρησης με το κακό παρελθόν που θέλουμε να αφήσουμε πίσω μας έχουμε δύναμη να γυρίσουμε σελίδα από ένα χθες που πλήγωσε βαθιά την κοινωνία θα το καταφέρουμε όπως καταφέραμε να κάνουμε πράξη πολλά που έλεγαν ότι δεν γίνονται στην Ελλάδα».
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr