Η αρχή έγινε με τους οπαδούς των «πράσινων», μετά την πρόκριση επί της Μακάμπι Τελ Αβίβ στο «φλεγόμενο» ΟΑΚΑ, ενώ ακολούθησαν οι υποστηρικτές των «ερυθρόλευκων», οι οποίοι είδαν την ομάδα τους να κερδίζει για δεύτερη φορά στη Βαρκελώνη για να εξασφαλίζει την παρουσία της στο Final 4 της Euroleague.
Τα εισιτήρια που δικαιούται κάθε ομάδα
Η ζήτηση είναι τεράστια και στα δύο «στρατόπεδα», με τις δύο ΚΑΕ να έχουν δεχτεί χιλιάδες αιτήσεις, όμως δεν θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν όλο τον κόσμο, καθώς οι τέσσερις ομάδες που θα δώσουν το παρών στο Βερολίνο (Ρεάλ Μαδρίτης, Παναθηναϊκός, Ολυμπιακός, Φενέρμπαχτσε) δικαιούνται περίπου 500-600 εισιτήρια.
«Δεν έχω να εξυπηρετήσω καλά-καλά την οικογένειά μου»
Για το θέμα τοποθετήθηκε στο Instagram και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, εξηγώντας ότι με τα εισιτήρια που θα πάρει ο Παναθηναϊκός θα εξυπηρετηθούν οι κάτοχοι διαρκείας.
«Όλοι θέλαμε να έχουν έρθει διαφορετικά τα αποτελέσματα χθες, μόνο και μόνο για να έχουμε παραπάνω εισιτήρια, με την κάψα του κόσμου να πάει στο Βερολίνο. 434, 454 εισιτήρια παίρνει κάθε ομάδα, τα οποία πρέπει να διατεθούν σε κόσμο που έχει πάρει διαρκείας που έχει παρουσία στο ΟΑΚΑ συνεχόμενη και τα λοιπά και τα λοιπά.
Anyway, για να έρθουμε στην ουσία. Δυστυχώς εγώ δεν έχω να εξυπηρετήσω καλά-καλά την οικογένειά μου, άρα το να λαμβάνω μηνύματα από τον καθένα όσο και να σας αγαπάω, “θέλω ένα, θέλω δύο, θέλω 302 εισιτήρια”, δυστυχώς παιδιά ούτε ένα. Ούτε ένα για δείγμα. Όποιος θέλει απευθύνεται στην ΚΑΕ ή στα διάφορα site που τα πουλάνε».
Το sold out μέσα σε τέσσερις ώρες
Αναφορικά με τα υπόλοιπα εισιτήρια, στις 19 Δεκεμβρίου κυκλοφόρησαν από τη Euroleague κι «εξαφανίστηκαν» μέσα σε τέσσερις ώρες, με τον Γενικό Διευθυντή της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκο Λεπενιώτη να αποκαλύπτει ότι το 20% βρίσκεται σε χέρια Ελλήνων.
«Θεωρώ πως η λέξη “εισιτήριο” θα είναι μαγική. Η ενημέρωση που έχουμε πως το 20% των εισιτηρίων έχουν πάει ήδη σε Έλληνες. Θα προσπαθήσουμε πολύ, αλλά είναι πολύ δύσκολο. Θα κάνω μια πρόβλεψη, πιστεύω πως θα έχουμε πάνω από 3.000 φίλους του Ολυμπιακού. Θεωρώ πως οι οπαδοί θα μοιραστούν ανάμεσα σε Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και Φενέρμπαχτσε», δήλωσε στη NOVA.
Το Fan-to-Fan Marketplace της Euroleague
Από τον Μάρτιο η Euroleague έχει ανοίξει το Fan-to-Fan Marketplace, μία επίσημη πλατφόρμα της διοργάνωσης, όπου κάποιοι φίλαθλοι μπορούν να πουλήσουν τα εισιτήριά τους στην τιμή κόστους, δηλαδή όσο τα αγόρασαν, χωρίς «καπέλο», σε μία προσπάθεια να αποφύγουν την πώλησή τους στη μαύρη αγορά.
Οι τιμές των εισιτηρίων για τους 4 αγώνες (δύο ημιτελικοί, μικρός και μεγάλος τελικός) είναι ήδη γνωστές, αφού ξεκινούν από τα 229 ευρώ (57.25 ανά αγώνα δηλαδή) και φτάνουν μέχρι και τα 709 ευρώ (177.25 ανά αγώνα).
Η έσχατη λύση με «καπέλο»
Εκτός από τα εισιτήρια που θα δοθούν στις ομάδες και αυτά που μπορεί να βρει κάποιος στο Marketplace της Euroleague, υπάρχει και η έσχατη λύση για όσους είναι «απελπισμένοι» για να βρεθούν στο Βερολίνο.
Η λύση αυτή είναι η αγορά εισιτηρίων από γνωστές πλατφόρμες, στις οποίες όμως οι τιμές είναι ανεξέλεγκτες, καθώς δεν γίνεται κάποιος έλεγχος.
Πιο συγκεκριμένα, τα εισιτήρια για όλο το Final 4 ξεκινούν από τα 1.500 ευρώ και φτάνουν τα 7.000 ευρώ, ενώ αυτά για κάθε αγώνα ξεχωριστά ξεφεύγουν ακόμη περισσότερο. Πιο συγκεκριμενα, για τους ημιτελικούς της Παρασκευής οι τιμές ξεκινούσαν από τα 700 ευρώ και έφταναν έως τις 6.500 ευρώ, ενώ για τους τελικούς της Κυριακής οι αντίστοιχες τιμές ήταν 970 ευρώ έως και 8.000 ευρώ.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr