Η μήνυση κατατέθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 2024 από την αντιπροσωπεία της Ferrari στο Χιούστον και αναγράφει το όνομα του Todd Carlson, ο οποίος πλήρωσε για το supercar το 2022 και το παρέλαβε τον Ιούνιο του 2024. Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα, μέσα σε δύο μήνες πούλησε το όχημά του σε ένα τρίτο πρόσωπο, παραβιάζοντας τη συμφωνία που είχε υπογράψει.
Δημοσίευμα του CARBUZZ έγραψε ότι η Ferrari προκειμένου να αποφύγει τον αθέμιτο ανταγωνισμό για τη μεγάλη ζήτηση των αυτοκινήτων της, αλλά και για να διατηρήσει την υψηλή της ποιότητα θέτει αυστηρούς όρους στους πελάτες της.
Συγκεκριμένα, για διάστημα ενός έτους (αυστηρά 12 μήνες) από τη στιγμή που θα παραλάβουν το όχημα, δεν μπορούν να το πουλήσουν. Επίσης, σε περίπτωση που χρειαστεί να το ξεφορτωθούν πρέπει να το παραδώσουν στον έμπορο που το αγόρασαν, με τους ίδιους να μη βγάζουν κέρδος.
Πώς ξεκίνησαν τα προβλήματα
Ο Todd Carlson όμως, την πούλησε χωρίς να ενημερώσει τον έμπορο και απέφυγε κάθε επικοινωνία μαζί του, παρά τις ειδοποιήσεις που έλαβε από την αντιπροσωπεία, ενώ κράτησε και τα λεφτά.
Πλέον, η αντιπροσωπεία της ιταλικής μάρκας διεκδικεί είτε να λάβει πίσω το όχημα, οπότε και θα ακυρωθεί η συμφωνία πώλησης, είτε να πάρει όλα τα χρήματα που έδωσε ο τελευταίος αγοραστής. Μάλιστα, σε περίπτωση που συμβεί το δεύτερο, ενδεχομένως σύρει στα δικαστήρια και τον νέο ιδιοκτήτη, ώστε το όχημα να μην αναγνωρίζεται επίσημα ως Ferrari, καθώς θα την έχει αποκτήσει χωρίς να περάσει από τον απαραίτητο έλεγχο που κάνει η εταιρεία στους υποψήφιους αγοραστές.
Επιπλέον, σε περίπτωση που χάσει τη μήνυση ο Todd Carlson δεν είναι σίγουρο ότι θα λάβει πίσω τα χρήματα που έδωσε για το αμάξι, καθώς θα μπορούσε να βρεθεί ένοχος για αθέτηση και παραβίαση συμφωνίας.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr