Αντιδράσεις για Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca-Cola με Τεχνητή Νοημοσύνη
ΔΙΕΘΝΗ

Αντιδράσεις για Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Coca-Cola με Τεχνητή Νοημοσύνη

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η νέα διαφήμιση της Coca-Cola για τα Χριστούγεννα που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Ο στόχος της εταιρίας ήταν η διαφήμιση να παραπέμπει στο κλασσικό διαφημιστικό σποτ της Coca-Cola «Holidays Are Coming» του 1995, το οποίο παρουσίαζε αληθινούς ανθρώπους και πραγματικά κόκκινα φορτηγά της γνωστής εταιρίας.

Δείτε τη νέα διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Δείτε τη διαφήμιση της Coca-Cola του 1995

Η νέα διαφήμιση της Coca-Cola, όπως αναφέρει δημοσίευμα της New York Post, προκάλεσε πλήθος αρνητικών σχολίων όπου οι χρήστες το χαρακτηρίζουν «άψυχο», «ντροπή» και «στερούμενο κάθε πραγματικής δημιουργικότητας».

Ο Ευρωπαίος CMO της εταιρείας, Javier Meza, εξήγησε την απόφαση σε συνέντευξή του στο «Marketing Week», λέγοντας ότι η Coca-Cola ήθελε να φέρει τη φετινή διαφήμιση διακοπών στη «σημερινή εποχή». «Δεν ξεκινήσαμε λέγοντας: «Εντάξει, πρέπει να το κάνουμε αυτό με την τεχνητή νοημοσύνη», είπε. «Το σύνθημα ήταν ότι θέλουμε να φέρουμε το “Holidays Are Coming” στο παρόν και στη συνέχεια διερευνήσαμε την τεχνητή νοημοσύνη ως λύση σε αυτό».

Σύμφωνα με το Forbes, η Coca-Cola προσέλαβε τρία στούντιο τεχνητής νοημοσύνης, το «Secret Level», το «Silverside AI» και το «Wild Card», για να φτιάξουν το καθένα τη δική του εκδοχή της διαφήμισης.

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr