Ο στόχος της εταιρίας ήταν η διαφήμιση να παραπέμπει στο κλασσικό διαφημιστικό σποτ της Coca-Cola «Holidays Are Coming» του 1995, το οποίο παρουσίαζε αληθινούς ανθρώπους και πραγματικά κόκκινα φορτηγά της γνωστής εταιρίας.
Δείτε τη διαφήμιση της Coca-Cola του 1995
Η νέα διαφήμιση της Coca-Cola, όπως αναφέρει δημοσίευμα της New York Post, προκάλεσε πλήθος αρνητικών σχολίων όπου οι χρήστες το χαρακτηρίζουν «άψυχο», «ντροπή» και «στερούμενο κάθε πραγματικής δημιουργικότητας».
Ο Ευρωπαίος CMO της εταιρείας, Javier Meza, εξήγησε την απόφαση σε συνέντευξή του στο «Marketing Week», λέγοντας ότι η Coca-Cola ήθελε να φέρει τη φετινή διαφήμιση διακοπών στη «σημερινή εποχή». «Δεν ξεκινήσαμε λέγοντας: «Εντάξει, πρέπει να το κάνουμε αυτό με την τεχνητή νοημοσύνη», είπε. «Το σύνθημα ήταν ότι θέλουμε να φέρουμε το “Holidays Are Coming” στο παρόν και στη συνέχεια διερευνήσαμε την τεχνητή νοημοσύνη ως λύση σε αυτό».
Coca-Cola ripped for ‘ugly’ AI-generated Christmas commercial: ‘Dystopian nightmare’ https://t.co/7BYH3xJoUQ pic.twitter.com/2m1gCPqZ4r
— New York Post (@nypost) November 15, 2024
Σύμφωνα με το Forbes, η Coca-Cola προσέλαβε τρία στούντιο τεχνητής νοημοσύνης, το «Secret Level», το «Silverside AI» και το «Wild Card», για να φτιάξουν το καθένα τη δική του εκδοχή της διαφήμισης.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr