
Ενημέρωση με sms και viber για τις διακοπές νερού στη Χαλκίδα
Νέα Πιλοτική Υπηρεσία από τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. για Άμεση Ενημέρωση Πολιτών μέσω Viber και SMSΗ Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Χαλκίδας (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.) κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την αναβάθμιση της επικοινωνίας με τους πολίτες, με την εισαγωγή μιας νέας πιλοτικής υπηρεσίας που στοχεύει στην άμεση και «έξυπνη» ενημέρωση. Οι πολίτες της Χαλκίδας θα μπορούν πλέον να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο ειδοποιήσεις σχετικά με διακοπές υδροδότησης, έκτακτες βλάβες ή άλλες σημαντικές ανακοινώσεις, μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας Viber ή, εναλλακτικά, μέσω SMS.
Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους πολίτες να είναι πάντα ενήμεροι για ό,τι συμβαίνει στην περιοχή τους, χωρίς να χρειάζεται να αναζητούν πληροφορίες ή να επικοινωνούν με τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. Οι ειδοποιήσεις θα αποστέλλονται άμεσα, εξασφαλίζοντας ότι οι δημότες θα γνωρίζουν ακριβώς τι συμβαίνει και πότε, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
Πώς να συμμετάσχετε
Για να συμμετάσχουν στην υπηρεσία, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες πρέπει να συμπληρώσουν μια απλή φόρμα. Η φόρμα διατίθεται:
-
Στα καταστήματα εξυπηρέτησης της Δ.Ε.Υ.Α.Χ.
-
Ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας https://alerts.deyax.gr.
Κατά τη συμπλήρωση της φόρμας, οι πολίτες θα πρέπει να καταχωρίσουν το ονοματεπώνυμό τους, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου τους, και να επιλέξουν την Δημοτική Ενότητα για την οποία επιθυμούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις. Επίσης, θα πρέπει να αποδεχτούν τους όρους χρήσης της υπηρεσίας.
Σημαντικά σημεία για τους πολίτες
-
Στο αρχικό στάδιο της υπηρεσίας, η επιλογή περιορίζεται σε μία Δημοτική Ενότητα ανά αριθμό κινητού τηλεφώνου.
-
Η διαδικασία συλλογής των στοιχείων θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες και στόχος είναι η αξιολόγηση της συμμετοχής και η πλήρης ενεργοποίηση της υπηρεσίας.
-
Οι πολίτες καλούνται να συμμετέχουν ενεργά στην εφαρμογή της υπηρεσίας, βοηθώντας να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή ενημέρωση και εξυπηρέτηση.
Οφέλη για τους πολίτες
Η νέα υπηρεσία της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. προσφέρει πολλά οφέλη για τους πολίτες της Χαλκίδας:
-
Άμεση Ενημέρωση: Οι δημότες θα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τυχόν διακοπές υδροδότησης ή άλλες βλάβες, χωρίς καθυστερήσεις.
-
Αύξηση Εξυπηρέτησης: Η διαδικασία της επικοινωνίας με τη Δ.Ε.Υ.Α.Χ. γίνεται πιο εύκολη και άμεση, κάτι που οδηγεί σε καλύτερη εξυπηρέτηση για όλους.
-
Διαφάνεια: Η υπηρεσία θα επιτρέπει τη συνεχιζόμενη και πιο διαφανή επικοινωνία με τους πολίτες, προσφέροντας πληροφορίες που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά τους.
Κάλεσμα για συμμετοχή
Η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. καλεί όλους τους πολίτες να συμμετέχουν στην εφαρμογή της νέας υπηρεσίας και να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματά της. Η συμμετοχή στην υπηρεσία θα συμβάλει στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, καθιστώντας την ενημέρωση πιο αποτελεσματική και άμεση.
Αναμένονται μεγάλες βελτιώσεις στην καθημερινή επικοινωνία μεταξύ της Δ.Ε.Υ.Α.Χ. και των πολιτών, με στόχο τη δημιουργία μιας «έξυπνης» πόλης όπου οι δημότες θα είναι πάντα ενημερωμένοι και προστατευμένοι.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr