Εύβοια: Αυτοί είναι οι νέοι αντιδήμαρχοι που όρισε ο Τσαπουρνιώτης – Ονόματα
Ορίστηκαν νέοι αντιδήμαρχοι και εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι στον Δήμο Μαντουδίου Λίμνης Αγίας ΆνναςΝέους αντιδημάρχους όρισε ο δήμαρχος Μαντουδίου Λίμνης Αγίας Άννας, Γιώργος Τσαπουρνιώτης με το καλημέρα της νέας χρονιάς.
Συγκεκριμένα όρισε τους παρακάτω με αρμοδιότητες ως εξής:
Α. Τον κ. Αγγελόπουλο Αλέξανδρο του Δαυίδ, έμμισθο Αντιδήμαρχο, με
θητεία ενός έτους από 03/01/2025 έως και 02/01/2026, ο οποίος θα
ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, εκτός των θεμάτων
ηλεκτροφωτισμού.
Την ευθύνη και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Ελυμνίων.
– Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Ελυμνίων.
– Την ευθύνη για τη διαχείριση και λειτουργεία των κοιμητηρίων που
βρίσκονται εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας Ελυμνίων.
– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων,
πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις
δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
Ελυμνίων.
– Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Δημοτικών
Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής
Ενότητας Ελυμνίων.
– Την θεώρηση, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, γνησίου υπογραφής και
ακριβές αντιγράφου.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Ελυμνίων.
Β. Τον κ. Αρβανίτη Παναγιώτη του Φιλίππου, άμισθο Αντιδήμαρχο, με
θητεία ενός έτους από 03/01/2025 έως και 02/01/2026, ο οποίος θα
ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών των Οικονομικών Υπηρεσιών εκτός των αρμοδιοτήτων του
Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων του
Τμήματος Εσόδων, Ταμείου, Δημοτικής Περιουσίας και Τοπικής
Οικονομικής Ανάπτυξης και ειδικότερα:
Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών
Καθαριότητας – Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής
Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης,
Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου –
Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού
εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού
γραφείων, Μισθοδοσίας κ.λ.π.
– Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον
προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που
εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής
απόφασης ανάληψης υποχρέωσης, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις,
δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
Γ.Τον κ. Καντζούρα Ιωάννη του Κωνσταντίνου, άμισθο Αντιδήμαρχο, με
θητεία από 03/01/2025 έως τη λήξη ισχύος των αποφάσεων κήρυξης του
Δήμου μας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας, ο οποίος
θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Τον συντονισμό και την παρακολούθηση της εξέλιξης του συνόλου των
έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των
εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση των φυσικών
καταστροφών.
– την εποπτεία και τον συντονισμό του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής
και Ισότητας των φύλων και του Γραφείου Προστασίας και
Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής
Πολιτικής, Τουρισμού, Πολιτισμού.
– Την εποπτεία και το συντονισμό των αρμοδιοτήτων Αθλητισμού του
Τμήματος Αθλητισμού και Νέας Γενιάς της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου
Μάθησης και Αθλητισμού.
– Την ευθύνη και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Κηρέως.
– Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Κηρέως.
– Την ευθύνη για τη διαχείριση και λειτουργεία των κοιμητηρίων που
βρίσκονται εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας Κηρέως.
– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων,
πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις
δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
Κηρέως.
– Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Δημοτικών
Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής
Ενότητας Κηρέως
Την θεώρηση, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, γνησίου υπογραφής και
ακριβές αντιγράφου.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Κηρέως.
Δ. Τον κ. Κωνσταντινάκη Άγγελο του Ιωάννη, άμισθο Αντιδήμαρχο, με
θητεία από 03/01/2025 έως τη λήξη ισχύος των αποφάσεων κήρυξης του
Δήμου μας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας, ο οποίος
θα ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Τον συντονισμό και την παρακολούθηση της εξέλιξης του συνόλου των
έργων, εργασιών και δράσεων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των
εκτάκτων αναγκών που προέκυψαν από την εκδήλωση των φυσικών
καταστροφών.
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών των αρμοδιοτήτων μελέτης και εκτέλεσης έργων σε θέματα
Ηλεκτροφωτισμού, του Γραφείου Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και
Συγκοινωνιών και του Γραφείου Συντήρησης Δημοτικού Φωτισμού και Η.Μ
κτιρίων και φωτεινής σηματοδότησης του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών
και Ηλεκτροφωτισμού της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών των αρμοδιοτήτων περιβάλλοντος, διαχείρισης δημοτικών
σφαγείων, εξοικονόμησης ενέργειας και συντήρησης πρασίνου του
Τμήματος Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Πρασίνου της
Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας και Πρασίνου.
– Την ευθύνη και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Νηλέως.
– Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Νηλέως.
– Την ευθύνη για τη διαχείριση και λειτουργεία των κοιμητηρίων που
βρίσκονται εντός των ορίων της Δημοτικής Ενότητας Νηλέως.
– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων,
πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις
δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας
Νηλέως.
– Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των Δημοτικών
Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων της Δημοτικής
Ενότητας Νηλέως.
– Την θεώρηση, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, γνησίου υπογραφής και
ακριβές αντιγράφου.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων στη Δημοτική Ενότητα Νηλέως.
Ε. Την κα Πασχαλίδη Ευμορφία του Στεφάνου, έμμισθη Αντιδήμαρχο,
με θητεία ενός έτους από 03/01/2025 έως και 02/01/2026, η οποία θα
ασκεί τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών των θεμάτων Πολιτισμού και Τουρισμού του Αυτοτελούς
Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής, Τουρισμού, Πολιτισμού και Υγείας.
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Προγραμματισμού,
Οργάνωσης και Πληροφορικής της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
ΣΤ. Τον κ Σκοπελίτη Δημήτριο του Ανδρέα, έμμισθο Αντιδήμαρχο, με
θητεία ενός έτους από 03/01/2025 έως και 02/01/2026, και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την οργάνωση, διοίκηση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των
λειτουργιών του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της
Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας & Πρασίνου και
ειδικότερα:
– Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής
περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των
απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών, και της οργάνωσης και
διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε
φορά σε κεντρικό επίπεδο
– την ευθύνη διαχείρισης των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Κίνησης και
συντήρησης οχημάτων και μηχανημάτων
Ζ. Τον κ. Σταμούλο Γεώργιο του Θεοδώρου, έμμισθο Αντιδήμαρχο, με
θητεία ενός έτους από 03/01/2025 έως και 02/01/2026, και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
– Την εποπτεία, το συντονισμό και την ευθύνη των λειτουργιών όλων των
αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών εκτός των
αρμοδιοτήτων του Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και
Πληροφορικής, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα του Δήμου.
Την εποπτεία, το συντονισμό και την ευθύνη των λειτουργιών των
αρμοδιοτήτων του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών
Δραστηριοτήτων του Τμήματος Εσόδων, Ταμείου, Δημοτικής Περιουσίας
και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης της Διεύθυνσης Οικονομικών
Υπηρεσιών.
2. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν
να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
3. Η ανάκληση ορισμού αντιδημάρχου μπορεί να λάβει χώρα οποτεδήποτε
και για το λόγο που κρίνει ο δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του δήμου,
χωρίς την υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας.
4. α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αρβανίτη Παναγιώτη που
απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σταμούλος
Γεώργιος.
β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αγγελόπουλου Αλέξανδρου
που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σταμούλος
Γεώργιος.
γ. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Καντζούρα Ιωάννη που
απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Πασχαλίδη
Ευμορφία.
δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντινάκη Άγγελου
που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σκοπελίτης
Δημήτριος.
ε. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Πασχαλίδη Ευμορφίας
που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Καντζούρας
Ιωάννης.
στ. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ. Σκοπελίτη Δημήτριου που
απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντινάκης
Άγγελος.
ζ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Σταμούλου Γεώργιου που
απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Αγγελόπουλος
Αλέξανδρος.
5. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να
ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Πασχαλίδη Ευμορφία του Στεφάνου, που
αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα
καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ.
Σταμούλο Γεώργιο του Θεοδώρου.
6. Ορίζουμε εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους (χωρίς αμοιβή) του
Δήμου Μαντουδίου – Λίμνης – Αγίας Άννας τους κατωτέρω Δημοτικούς
Συμβούλους της πλειοψηφίας, με θητεία ενός έτους από 03/01/2025 έως
και 02/01/2026 και τους αναθέτει:
i. Τον κ. Αργύρη Λιάσκο του Λοΐζου και αναθέτουμε σε αυτόν:
– Την εποπτεία, τον συντονισμό και τον έλεγχο όλων των λειτουργιών της
Πολιτικής Προστασίας
– Την εποπτεία, τον συντονισμό και τον έλεγχο του Καθαρισμού των
ακτών
ii. Τον κ. Μαργαρίτη Δημήτριο του Γεωργίου και αναθέτουμε σε αυτόν:
– την εποπτεία και τον συντονισμό της συντήρησης των αγροτικών
δρόμων.
– την εποπτεία και τον συντονισμό των αδέσποτων ζώων.
– την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα πρωτογενούς τομέα
(Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
iii. Την κα Φίφα Ζωή του Ιωάννη, και αναθέτουμε σε αυτήν:
– την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα Παιδείας, Δια Βίου
Μάθησης, Σχολικών Μονάδων, Δημοτικών Επιτροπών
Εκπαίδευσης και Νέας Γενιάς της Διεύθυνσης Παιδείας, Δια Βίου
Μάθησης και Αθλητισμού.
iv. Τον κ. Λεοντή Δήμο του Αθανασίου και αναθέτουμε σε αυτόν:
– την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα χωροταξικού
σχεδιασμού.
– την εποπτεία και τον συντονισμό σε προγράμματα ΕΣΠΑ και Ταμείο
Ανάπτυξης.
v. Τον κ. Κανελλόπουλο Ιωάννη του Νικολάου και αναθέτουμε σε αυτόν:
– Την εποπτεία και τον συντονισμό σε θέματα επιχειρηματικότητας.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr