Το τελευταίο παραλίγο θύμα απατεώνων ήταν μια 55χρονη από τη Χαλκίδα, η οποία έλαβε στο email της δήθεν ειδοποίηση για επιστροφή φόρου.
Το ψεύτικο μήνυμα έγραφε πως έγινε προσπάθεια να μεταφερθεί το ποσό της επιστροφής αλλά δεν υλοποιήθηκε και της ζητούσαν επιβεβαίωση του λογαριασμού της.
Οι απατεώνες έστειλαν ένα link, ζητώντας από το υποψήφιο θύμα να το ακολουθήσει για να επαληθεύσει τον αριθμό λογαριασμού της.
Ωστόσο, η 55χρονη δεν «μάσησε» και υποψιάστηκε την απάτη χωρίς να πατήσει το link και στη συνέχεια επικοινώνησε με τις Αρχές όπου ανέφερε το περιστατικό.
Απάτη με… Market Pass
Αφού διαπίστωσε πως έπεσε θύμα, υπέβαλε μήνυση στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σε βάρος αγνώστων δραστών.
Για την ασφάλειά τους η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συνιστά στους πολίτες:
- Να είναι προσεκτικοί με τέτοιου είδους τηλεφωνικές κλήσεις.
- Να κρατούν τον αριθμό τηλεφώνου από τον οποίο τους έχουν καλέσει.
- Να μην καλούν πίσω έναν αριθμό που τους γνωστοποιήθηκε μέσω φωνητικού μηνύματος, να είναι επιφυλακτικοί.
- Να μη συζητούν με οποιονδήποτε τους καλεί και ζητάει ευαίσθητες πληροφορίες.
- Να μην αποκαλύπτουν τους κωδικούς της ηλεκτρονικής τραπεζικής, τα στοιχεία της κάρτας τους ή άλλα ευαίσθητα στοιχεία µέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.
- Να μη δίνουν, σε καμία περίπτωση, τον κωδικό «PIN» της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή τον κωδικό πρόσβασης του τραπεζικού λογαριασμού τους μέσω e-banking.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr