Ειδησεις ευβοια

Εύβοια: Τι γίνεται με τα αλλοιωμένα γεύματα – Τι λέει στο evima.gr διευθυντής σχολείου

Εύβοια: Τι γίνεται με τα αλλοιωμένα γεύματα – Τι λέει στο evima.gr διευθυντής σχολείου
Αναστάτωση στην Εύβοια μετά τις καταγγελίες για αλλοιωμένα σχολικά γεύματα- Τι λέει ο διευθυντής του 23ου Δημοτικού σχολείου Χαλκίδας αλλά και η εταιρεία, υπεύθυνη για την προετοιμασία τους.

Στο περιθώριο της αναστάτωσης που προκάλεσε στην Εύβοια η καταγγελία εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων Χαλκίδας για αλλοιωμένα σχολικά γεύματα, ο Κωνσταντίνος Σιγανός, διευθυντής του 23ου Δημοτικού Σχολείου στη Χαλκίδα, μιλά για ισχυρισμούς που δεν ισχύουν καθώς ο ίδιος προσωπικά μαζί με άλλους δύο δασκάλους υπογράφει και παραλαμβάνει καθημερινά τα γεύματα των παιδιών.

Το evima.gr επικοινώνησε με τον κο Σιγανό, ο οποίος διερωτήθηκε χαρακτηριστικά, προωθώντας μας μια γραπτή απάντηση στην καταγγελία «Είναι δυνατόν να ταίσουμε τα παιδιά αλλοιωμένα γεύματα;».

Συγκεκριμένα, μιλώντας αποκλειστικά στο evima.gr και την Ματίνα Ρέτσα, τόνισε πως επ’ ουδενί δεν μπορεί να γίνει λόγος για αβλεψία εκ μέρους του σχολείου.

Όπως υπογράμμισε, σε κάθε περίπτωση, τα γεύματα έρχονται συσκευασμένα.

Το εκπαιδευτικό προσωπικό δεν είναι ειδικοί και δεν δύνανται να γνωρίζουν- διαπιστώσουν επ΄ακριβώς την ποιότητα του περιεχομένου της συσκευασίας.

Όπως επισημαίνεται ενδεικτικά στην γραπτή απάντηση εκ μέρους του διευθυντή του 23ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας, κου Σιγανού, κανένα γεύμα δεν έφυγε από το σχολείο, έχοντας αλλοιωμένη όψη, όπως αυτή την οποία επιδεικνύεται στις καταγγελίες.

«Επίσης θεωρώ σκόπιμο ότι, πριν προβούμε σε μια καταγγελία θα πρέπει να έχουμε ακούσει αυτούς που άμεσα εμπλέκονται, πράγμα που τουλάχιστον δεν έγινε με εμένα. Επειδή αυτά που γράφετε στην καταγγελία σας δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όσον αφορά το 23ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας, παρακαλώ να παραλείψετε από το έγγραφό σας το συγκεκριμένο Σχολείο για να μην αναγκαστούμε να προσφύγουμε σε ένδικα μέσα», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Από την πλευρά της, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την προετοιμασία των γευμάτων, τόνισε σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε επίσης πως τα φαγητά για τα οποία έγιναν καταγγελίες υπεβλήθησαν σε εργαστηριακούς ελέγχους κι αναμένονται αποτελέσματα αναφορικά με την ποιότητά τους.

Δηλώνει ότι με τεράστιο αίσθημα ευθύνης είναι πάντα δίπλα στα παιδιά, τους γονείς και τους Δασκάλους, ακούει και αφουγκράζετε όλα τα σχόλια και καταβάλει κάθε προσπάθεια ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του έργου.

«Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας σχετικά με το χθεσινό σχολικό γεύμα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουν ληφθεί υπόψη μας τα σχόλια (για την οσμή στο κοτόπουλο )  και οι παρατηρήσεις σας και έχουμε προχωρήσει ήδη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες μαζί με τους επιστημονικούς μας συνεργάτες.»

Η ποιότητα και η ασφάλεια των γευμάτων αποτελεί για την εταιρεία, όπως τονίζεται, αδιαπραγμάτευτη αρχή ενώ ,παράλληλα, ερευνά με απόλυτη προτεραιότητα και αυστηρότητα κάθε περιστατικό.

Σκοπός είναι, εξηγεί, να εντοπίσει και να αξιολογήσει όλες τις παραμέτρους προκειμένου να υπάρχουν τεκμηριωμένες απαντήσεις προς όλες τις πλευρές.

Συνοψίζει πως η παροχή γευμάτων σε σχολεία είναι για όλους τους εμπλεκόμενους ένα πολύπλοκο και απαιτητικό έργο το οποίο υπηρετά με μεγάλο αίσθημα ευθύνης και αφοσίωσης.

Κλείνει, ενημερώνοντας πως αναμένει τις επίσημες εργαστηριακές αναλύσεις τις οποίες και θα κοινοποιήσει.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr