Eύβοια: English Pre School Tsonidis- Σε τι αφορά το νέο εκπαιδευτικό πρότζεκτ του φροντιστηρίου στην Χαλκίδα
Το φροντιστήριο “Τσονίδης” στην Εύβοια είναι ένα από τα παλιότερα κέντρα ξένων γλωσσών στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας, με πολλά χρόνια εμπειρίας στην διδασκαλία μικρών και μεγάλων μαθητών.Λαμπρό παράδειγμα για τον τομέα της εκπαίδευσης τόσο στην Εύβοια όσο και στην υπόλοιπη χώρα αποτελεί η δουλειά που γίνεται στο Φροντιστήριο Ξένων γλωσσών Τσονίδης, στην Χαλκίδα.
Το φροντιστήριο “Τσονίδης” είναι ένα από τα παλιότερα κέντρα ξένων γλωσσών στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας, με πολλά χρόνια εμπειρίας στην διδασκαλία μικρών και μεγάλων μαθητών. Ένα από τα τελευταία τους εγχειρήματα αφορούν τον τομέα της προσχολικής εκπαίδευσης, για παιδάκια από 3,5 έως και 7 χρονών. Το νέο αυτό ξεκίνημα, ακούει στο όνομα “English Pre School | By Tsonidis”, και η προσέγγισή του έχει πάντοτε στον κεντρικό πυρήνα το παιδί.
“Στο project αυτό είμαστε υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό του νέου τους λογοτύπου και το χτίσιμο της εταιρικής τους ταυτότητας. Όταν ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε το λογότυπο, γνωρίζαμε από εξ αρχής ότι έπρεπε να σκεφτούμε σε ποιόν απευθυνόμαστε και αντίστοιχα πώς θα τον εντυπωσιάσουμε. Στην περίπτωση αυτήν ο τελικός μας πελάτης είναι το παιδί και με βάση αυτό συνεχίσαμε την ολοκλήρωση του. Έτσι, βρήκαμε “πηγή έμπνευσης” στα δωμάτια τους, παρατηρώντας τί υπάρχει μέσα σ’ αυτά, όπως αντικείμενα, χρώματα και στιλ. Μετά από αυτήν την σκέψη, όλα έγιναν πολύ πιο εύκολα.
Σχεδιάσαμε τον πυρήνα του σχολείου, σαν ένα σπίτι που μοιάζει με έναν πύργο από παραμύθι. Θέλαμε να φτιάξουμε τον πύργο της γνώσης, όπου εκεί μέσα τα παιδιά θα νιώθουν ασφαλή να μάθουν, να παίξουν και να περάσουν όμορφα και δημιουργικά. Επιπλέον, προτού ολοκληρώσουμε τον τελικό μας σχεδιασμό, σκεφτήκαμε ακόμη μια προσθήκη που έδωσε στο σχέδιο μας μια άλλη αίσθηση. Σχεδιάσαμε το λογότυπο σαν ένα ξύλινο παιχνίδι, όπως τα ξύλινα τουβλάκια που παίζαμε μικροί που ήταν γεμάτα καμπύλες και χρώματα.
Σχετικά με την χρωματική μας παλέτα, χρησιμοποιήσαμε pale αποχρώσεις των 3 βασικών χρωμάτων: του μπλε, κόκκινου και κίτρινου. Θέλαμε να καταφέρουμε να σχεδιάσουμε ένα minimal, σύγχρονο και ουδέτερο χρωματικά λογότυπο.
Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας των εγγραφών, έτσι και ο πελάτης μας ζήτησε επιπλέον την δημιουργία ενός τρίπτυχου φυλλαδίου με την φιλοσοφία και το πρόγραμμα του φροντιστηρίου. Ένα τρίπτυχο φυλλάδιο πρέπει να προσελκύει το μάτι του θεατή, να τραβάει την προσοχή και να είναι σύντομο. Για αυτό το έργο αναλάβαμε την σχεδίαση του template, την γραφιστική τους σύνθεση, όπως επίσης και την εκτύπωση του τελικού φυλλαδίου.” αναφέρουν χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr