Ιντερνετικό… Βlack out: Χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο κεντρικό τουριστικό σημείο στην Εύβοια
«Ιντερνετικό κομφούζιο» για ένα από τα πιο διάσημα σημεία της ΕύβοιαςΧωρίς σύνδεση στο internet έμεινε μετά από βροόπτωση σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της Εύβοιας, στη Χιλιαδού του Δήμου Διρφύων- Μεσσαπίων από την Κυριακή 15 Αυγούστου μέχρι την Πέμπτη 17 Αυγούστου.
Το παραπάνω δημιούργησε «ηλεκτρονικό κομφούζιο» στις επιχειρήσεις αφού χωρίς ίντερνετ δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα μηχανήματα pos, με συνέπεια να είναι αδύνατες οι πληρωμές με κάρτες από πελάτες, οι οποίοι δεν διαθέτουν μετρητά και αναγκάζονται να φύγουν αφού δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα καταστήματα της περιοχής.
Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να θυμόμαστε πως όλες οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών είναι πλέον υποχρεωμένες να παρέχουν προς τους πελάτες τους δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών για βλάβες.
Τηλέφωνα Βλαβών-Εξυπηρέτησης πελατών
- Vodafone: 13840
- ΟΤΕ: 13788
- Cosmote: 13738
- Cyta: 13811
- Forthnet: 13731
- NOVA (πρώην Wind): 13700
Η κλήση στους παραπάνω αριθμούς δεν χρεώνεται.
Σημειώνεται πως η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων θα υποχρεώνει τους παρόχους να δίνουν αποζημιώσεις ανεξαρτήτως τύπου δικτύου (σταθερό ή κινητό) στους καταναλωτές όταν υπάρχει αστοχία σύνδεσης ή και να επανορθώνουν.
Μερικές από αυτές τις επανορθώσεις μπορεί να είναι μεταξύ άλλων κάποια έκπτωση στον λογαριασμό, να διακόπτεται το συμβόλαιο χωρίς χρέωση, να γίνεται επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου ή συνδυασμός αυτών.
Σε περίπτωση βλάβης γραμμής ή μειωμένης απόδοσης, η αποζημίωση του καταναλωτή θα πρέπει να αφορά τουλάχιστον το διάστημα που υπήρξε το πρόβλημα.
Εάν η διάρκεια μιας προβληματικής σύνδεσης υπερβαίνει τις 30 ημέρες, τότε ο καταναλωτής θα μπορεί να διακόψει τη σύνδεση αζημίως για τον ίδιο (με εξαίρεση τις υποχρεώσεις του για την απόκτηση επιδότησης εξοπλισμού).
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr