Σκοπός του εγχειρήματος ήταν οι μαθητές να εξοικειωθούν με τις συνθήκες και το περιβάλλον της διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων και με τους κανόνες βαθμολόγησης των γραπτών, πριν μπουν στον κανονικό «στίβο μάχης»..
Οι εκπαιδευτικοί σύστησαν επιτροπή θεμάτων, εισηγήθηκαν τα θέματα, τη μοριοδότηση και τις οδηγίες βαθμολόγησης στα πρότυπα των πανελλαδικών εξετάσεων.
Στην εξέταση συμμετείχαν 120 μαθητές Προσανατολισμού Οικονομίας –Πληροφορικής οι οποίοι εξετάστηκαν στα σχολεία τους υπό επιτήρηση και ταυτόχρονα σε κοινά θέματα, χρησιμοποιώντας τετράδια πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ στο τέλος της εξέτασης τα στοιχεία τους καλύφθηκαν με το ειδικό αυτοκόλλητο.
Τα γραπτά του κάθε σχολείου βαθμολογήθηκαν από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, πλην του διδάσκοντα, ώστε να ενισχυθεί το στοιχείο της αντικειμενικότητας.
Οι εκπαιδευτικοί σημείωσαν στα γραπτά παρατηρήσεις για τη μοριοδότηση και συμβουλές για καλύτερες επιδόσεις.
Ο διδάσκοντες εκπαιδευτικοί έκαναν εκτενή σχολιασμό των λύσεων των γραπτών και των παρατηρήσεων των βαθμολογητών. Η εμπειρία για τους μαθητές ήταν ξεχωριστή και θα τοθυς βοηθήσει να μπουν στο κλίμα των πραγματικών Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Συμμετείχαν τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί των:
ΓΕΛ Ψαχνών με τον κ. Λάμπρο Νίκου
3ο ΓΕΛ Χαλκίδας με την κ. Γεωργία Βασιλοπούλου
1ο Πρότυπο ΓΕΛ Χαλκίδας με την κ. Ζωή Μπούρου
ΓΕΛ Κανήθου με την κ. ΑργυρώΡουμπή
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr