Το οδικό έργο Ραπταίοι-Ν.Στύρα-Στύρα στην Εύβοια το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη τον τελευταίο χρόνο, αναμένεται να ολοκληρωθεί και να δοθεί σε κυκλοφορία το 2024.
Αυτή την ώρα πραγματοποιείται σύσκεψη στο δημαρχείο του δήμου Καρύστου παρουσία του, Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανού, συνοδεία του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Εύβοιας Γιώργου Κελαϊδίτη, του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Θανάση Ζεμπίλη και του δημάρχου Λευτέρη Ραβίολου.
Μετά το Πάσχα αναμένεται να γίνει η πρώτη ασφαλτόστρωση σε ένα μεγάλο κομμάτι του έργου.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 9,67 εκατ. (αξία με ΦΠΑ 12 εκατ.), σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες στο κομμάτι Στύρα Πόρτο Λάφια, μένουν 9 χιλιόμετρα στο Βόρειο Κομμάτι Στύρα Ραπταίους.
Το φυσικό αντικείμενο αφορά στο νότιο τμήμα του αρχικού έργου, που είναι η ολοκλήρωση της νέας χάραξης οδοποιίας (παράκαμψη οδού Τσακαίων -Ν. Στύρων-Στύρων), λίγο πριν την είσοδο στα Στύρα έως την έξοδο προς την Επαρχιακή οδό Λεπούρων-Καρύστου και την διασταύρωση προς Πόρτο Λάφια, από τη χ.θ. 9+150 (Κόμβος Στύρων) έως τη χ.θ. 16+499,33, μήκους 7,3 χιλιομέτρων.
Με την κατασκευή του έργου αυτού βελτιώνονται τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της υφιστάμενης οδού Λέπουρα – Κάρυστος, ενώ παρακάμπτονται τα χωριά Στύρα και Κάψαλα, όπου σήμερα η κυκλοφορία των οχημάτων είναι αυξημένη και δημιουργεί σημαντικά προβλήματα.
Επίσης, η νέα χάραξη της οδού πλησιάζει και συνδέεται με τα Ν. Στύρα, ώστε η διακίνηση προς την ευρύτερη περιοχή της Νότιας Εύβοιας να γίνεται πιο γρήγορη, άνετη και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Το έργο περιλαμβάνει εργασίες Χωματουργικών, Τεχνικών, Οδοστρωσίας, Ασφαλτικών, Σήμανσης-ασφάλειας, Ηλεκτροφωτισμού, καθώς και την κατασκευή τεσσάρων κόμβων και των έργων ηλεκτροφωτισμού αυτών, με χαλύβδινους ιστούς οδοφωτισμού 12m, ήτοι: Κόμβος Κ4 (9+150): αρχή χάραξης – σύνδεση με επαρχιακή οδό Τσακαίων-Ν.Στύρων-Στύρων, Κόμβος Κ5 (10+194): έξοδος Στύρων-Κάψαλα, Κόμβος Κ6 (12+055): έξοδος προς Νημποριό και Κόμβος Κ7 (16+225): σύνδεση με την επαρχιακή οδό Λεπούρων-Καρύστου, πλησίον διασταύρωσης προς Πόρτο Λάφια.
Στην εγκεκριμένη μελέτη προβλέπονται δύο λωρίδες κυκλοφορίας, πλάτους 3,75 m η κάθε μία και ερείσματα πλάτους 1,25 m, δηλαδή συνολικό πλάτος καταστρώματος 10,00 m. Σε περίπτωση επιχωμάτων ύψους μεγαλύτερου των 2,50 m προβλέπεται διαπλάτυνση του ερείσματος κατά 0,75 m.
Ειδικότερα θα εκτελεστούν εργασίες διαμόρφωσης πρανών, άρσης καταπτώσεων, επένδυσης πρανών με φυτική γη, κατασκευής τσιμεντένιας τάφρου και τεχνικών αποχέτευσης ομβρίων (σωληνωτοί οχετοί και κιβωτοειδείς οχετοί), κατασκευής τοιχείων αντιστήριξης, εργασίες κατασκευής πασσαλότοιχου αντιστήριξης και προστασίας πρανών, εργασίες τοποθέτησης φραχτών και μεταλλικών πλεγμάτων ανάσχεσης βραχοπτώσεων, εργασίες οδοστρωσίας, ασφαλτόστρωσης, κατασκευής οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης, καθώς και τοποθέτησης στηθαίων ασφαλείας και χιλιομετρικών δεικτών.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr