Πολύ προσεκτικοί στα μηνύματα που δέχονται για ηλεκτρονικούς τραπεζικούς λογαριασμούς καλούνται να είναι οι πολίτες, με αφορμή τη περίπτωση απάτης στην Πιερία, μέσω κινητού τηλεφώνου με τη χρήση μηνύματος.
Συγκεκριμένα, από την Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, διεξάγεται έρευνα για υπόθεση εξαπάτησης πολίτη, απ’ τον τραπεζικό λογαριασμό του οποίου αφαιρέθηκαν 18.530 ευρώ.
Το θύμα έλαβε μήνυμα (sms) στο κινητό του τηλέφωνο, που εμφανιζόταν ως αποστολέας τράπεζα και τον ενημέρωνε δήθεν ότι η χρεωστική του κάρτα έχει απενεργοποιηθεί και θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί εκ νέου.
Για την ενεργοποίηση έπρεπε να χρησιμοποιήσει υπερσύνδεσμο (link) που εμφανιζόταν στο μήνυμα και τον οδηγούσε σε ιστοσελίδα που προσομοίαζε την ιστοσελίδα της τράπεζας, ζητώντας να εισάγει το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό χρήστη (password) του τραπεζικού του λογαριασμού (e-banking).
Έτσι κατάφεραν να υφαρπάξουν τα παραπάνω στοιχεία και να έχουν πλήρη πρόσβαση στον τραπεζικό του λογαριασμό, όπου πραγματοποίησαν 4 εμβάσματα σε τραπεζικό τους λογαριασμό, συνολικού ποσού 18.530 ευρώ.
Με αφορμή το παραπάνω περιστατικό, η ΕΛ.ΑΣ προτρέπει τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και σε περίπτωση που λάβουν παρόμοια ειδοποίηση είτε μέσω μηνύματος (sms) είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), να διαγράφουν το μήνυμα και σε καμία περίπτωση να μην «πατάνε» πάνω στον υπερσύνδεσμο (link).
Επισημαίνεται ότι οι τράπεζες ποτέ δεν στέλνουν μηνύματα (sms) στο κινητό τηλέφωνο ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (emails) των πελατών τους, ζητώντας να εισάγουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό χρήστη (password) του τραπεζικού τους λογαριασμού.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr