Θύελλα αντιδράσεων για την υποβάθμιση σχολείου στην Εύβοια
Ειδησεις ευβοια

Θύελλα αντιδράσεων για την υποβάθμιση σχολείου στην Εύβοια

Λίγο πριν ανοίξουν τα σχολεία στην Εύβοια, υπάρχουν διαμαρτυρίες για την υποβάθμιση της λειτουργικότητας του Δημοτικού Σχολείου Προκοπίου.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Προκοπίου Εύβοιας, με επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας, ζητά μεταξύ άλλων να μην μειωθεί η λειτουργικότητα του σχολείου από 6θέσιο σε 5θέσιο και να καλυφθούν όλες οι κενές θέσεις των εκπαιδευτικών, ώστε να λειτουργεί πλήρως στελεχωμένο ως ολοήμερο 6θέσιο Δημοτικό Σχολείο. Την συγκεκριμένη επιστολή υπογράφουν περίπου 350 κάτοικοι  της περιοχής.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο, δεν υπήρξε καμία προειδοποίηση και επίσημη ενημέρωση, ούτε καν της Διεύθυνσης του σχολείου και όλα έγιναν αιφνιδιαστικά,

Σύσσωμοι οι γονείς και κηδεμένες και οι κάτοικοι του χωριού κινητοποιήθηκαν απευθυνόμενοι στις αρμόδιες αρχές του Υπουργείο να ανακαλέσει την απόφαση.

Απαιτούν να ληφθούν άμεσα μέτρα στήριξης και όχι αποφάσεις που οδηγούν στην άδικη μεταχείριση των μαθητών του σχολείου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

 

 

 

 

 

 

 

 Το θέμα για τα σχολεία στην Εύβοια έφερε στη Βουλή η Κ. Καζάνη

Η κα Καζάνη επισημαίνει ότι η Κυβέρνηση αντί να στηρίξει ουσιαστικά την Εύβοια, που πλήττεται διαρκώς από φυσικές καταστροφές, νομοθετεί εις βάρος των κατοίκων της.
Με νέα της παρέμβαση προς το Υπουργείο Παιδείας, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Κατερίνας Καζάνη, έθιξε το ζήτημα που απασχολεί χιλιάδες γονείς τις τελευταίες μέρες στην Εύβοια, αυτό της συγχώνευσης σχολικών τμημάτων και της λειτουργικής υποβάθμισης σχολικών μονάδων.

Οι σχετικές αιφνιδιαστικές αποφάσεις έχουν προκαλέσει ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Οι συγχωνεύσεις οδηγούν τους μαθητές να παρακολουθούν τμήματα 25, 27 ή ακόμα και 28 ατόμων, ενώ οι οδηγίες του Υπουργείου, καταστρατηγώντας την  κείμενη νομοθεσία για την Ειδική Αγωγή, δεν λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες μαθητών, καταργώντας τμήματα ένταξης και προωθώντας την ύπαρξη ενός ειδικού παιδαγωγού παράλληλης, όχι ανά παιδί που είναι το επιστημονικά ορθό, όχι ανά τμήμα, αλλά πλέον ανά τάξη.

Η μαθησιακή διαδικασία και το εκπαιδευτικό έργο υποβαθμίζεται, με μόνο κριτήριο από πλευράς της Κυβέρνησης την εξοικονόμηση πόρων μέσω της μείωσης των οργανικών θέσεων και του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Οι  εκπαιδευτικοί, ως υπεράριθμοι πλέον, θα αναγκαστούν να μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο για να καλύψουν το ωράριό τους και εκατοντάδες αναπληρωτές δεν θα προσληφθούν το νέο σχολικό έτος.

Ταυτόχρονα, καμία βελτίωση δεν παρατηρείται στα χρόνια υφιστάμενα προβλήματα των σχολικών μονάδων, όπως στις προβληματικές κτιριακές υποδομές και τις ελλείψεις σε διδακτικό και υποστηρικτικό επιστημονικό προσωπικό.

Η κα Καζάνη στην παρέμβασή της επισημαίνει ότι η Κυβέρνηση αντί να στηρίξει ουσιαστικά την Εύβοια, που πλήττεται διαρκώς από φυσικές καταστροφές, νομοθετεί εις βάρος των κατοίκων της, της καθημερινότητάς τους και του μέλλοντος τους και προβαίνει σε μια πρωτοφανή υποβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών Παιδείας στο νομό Ευβοίας.

Η βουλευτής ζητά, ολοκληρώνοντας την παρέμβασή της, την απόσυρση των επίμαχων εγκυκλίων, την μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα μέσω νομοθετικής ρύθμισης και την κάλυψη κάθε μαθητή με ειδικές δυσκολίες με παράλληλη στήριξη, ενώ διερωτάται πώς αποδεικνύει η Κυβέρνηση την στήριξή της στους κατοίκους της Β. Εύβοιας όταν λαμβάνει αιφνιδιαστικές αποφάσεις που οδηγούν μαθηματικά στην υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου της ζωής τους.

 

Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr