Το νέο σούπερ μάρκετ που ανοίγει σε όλες τις γειτονιές – Τι ισχύει για Εύβοια
Θα δούμε νέα αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Εύβοια;Στον χώρο της μικρής λιανικής μπαίνει η efood δημιουργώντας ένα νέο concept, βάσει του οποίου θα αναπτύξει καταστήματα σούπερ μάρκετ με την ονομασία «efood local», επιχειρηματικό βήμα το οποίο φυσικά ενδέχεται να αναπτυχθεί σε βάθος χρόνου και στην Εύβοια.
Πιο αναλυτικά, στόχος της εν Ελλάδι θυγατρικής της Delivery Hero είναι η εδραίωσή της και στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με τον συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών.
Η efood το 2021 εξαγόρασε τις εταιρείες του Ομίλου Μούχαλη, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου convenience stores με την επωνυμία Kiosky’s, που σήμερα αριθμεί 51 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πόλεις της περιφέρειας.
Προσβλέποντας σε μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά της μικρής λιανικής που αθροίζει τζίρο περί τα 2 δισ. ευρώ, η efood ξεκινάει τη λειτουργία με δύο καταστήματα efood local στην Αττική (Γουδή και Χαλάνδρι), διαθέτοντας ένα κωδικολόγιο περισσότερων από 2.000 προϊόντων και διευρυμένο ωράριο (8:00 -2:00 όλες τις ημέρες, συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών).
Η ανάπτυξη του δικτύου θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε την Τρίτη (17/9) ο Χάρης Τάκας, General Manager – Quick Commerce & Integrated Verticals στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, «τα δύο πρώτα καταστήματα efood local θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood».
Συμπλήρωσε δε ότι η ουσιαστική ανάπτυξη θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2025.
Ο ίδιος τόνισε ότι η ανάπτυξη του δικτύου efood local θα κινηθεί παράλληλα προς το δίκτυο convenience stores με την επωνυμία Kiosky’s.
Όπως υπογράμμισε, οι δύο επιχειρήσεις δεν είναι ανταγωνιστικές μεταξύ τους, καθώς καθεμία έχει το δικό της χαρακτήρα.
Μάλιστα δεν απέκλεισε να υπάρξουν στο μέλλον συνέργειες μεταξύ των δύο αλυσίδων.
Η βασική αναφορά των καταστημάτων efood local, είναι η γειτονιά.
Το concept έχει μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό, με βασικά στοιχεία του καταστήματος την γωνιά του καφέ και τη ζεστή γωνιά, ενώ ενσωματώνει μεγάλη κάβα, καπνικά και είδη mini market, με κωδικολόγιο κυρίως γύρω από το φαγητό και τα snack.
Η efood, σύμφωνα με τον κο Τάκα, τα τελευταία χρόνια εξελίχθηκε από μια πλατφόρμα παραγγελιοληψίας σε on line σούπερ μάρκετ με δίκτυο χονδρικής και λιανικής.
Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης (R&D) εστιάζει πλέον στο efood local και στόχος είναι να ενσωματωθεί στο φυσικό κατάστημα η ευκολία και η εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών της efood.
Την ίδια ώρα, η efood συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς αποτελώντας κορυφαία υπηρεσία delivery στην εγχώρια αγορά.
Το 2024, η efood ενισχύει ακόμα περισσότερο τη στρατηγική της πορεία με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivery by efood, ανάπτυξη των efood local, καθώς και τη συνδρομητική υπηρεσία efood pro.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr