Στην ερώτηση αν θα κινηθεί νομικά για να διεκδικήσει τα χρήματά του από τον Κινέζο οφειλέτη, απάντησε: «Για να πάρεις πίσω τα χρήματα πρέπει να βάλεις και δικηγόρο στην Κίνα, και θα μπλέξουμε σε μια διαδικασία που είναι πολύ χειρότερη».
Ο κ. Χίου είπε, επίσης, ότι δοκίμασε να διεκδικήσει τα χρήματα και μέσω της πλατφόρμας Airbnb, στην οποία έστειλε τα στοιχεία της υπόθεσης «αλλά προς το παρόν δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως». Σύμφωνα με τον ίδιο, τα ακίνητα μέσω Airbnb «είναι καλυμμένα μέχρι του ποσού του 1 εκατ. ευρώ. Επειδή τα τηλεφωνήματα είναι μάλλον υπηρεσία και δεν είναι προϊόν, δεν έχει περάσει μέσα στην ασφάλιση».
Πώς μπορούν να προστατευθούν ιδιοκτήτες Airbnb και διαμερισμάτων
Ερωτηθείς για το πώς μπορούν να προστατευθούν ιδιοκτήτες ακινήτων από αντίστοιχα φέσια, ο κ. Χίου απάντησε «αυτό που μου είπε ο πάροχος είναι να παίρνουμε κατευθείαν την εταιρεία και να ζητήσουμε τηλεφωνικά να γίνει η φραγή εξερχομένων κλήσεων, ώστε να μην μπορεί κανείς να την απενεργοποιήσει από τη συσκευή». Όσο, δε, για το ποια είναι τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ιδιοκτήτες ακινήτων από ενοικιαστές βραχυχρόνιας μίσθωσης, ο κ. Χίου είπε: «Έχουν συμβεί πολλά προβλήματα ειδικά με το ρεύμα. Κυρίως με το air condition και τον θερμοσίφωνα, που τον αφήνουν ανοιχτό όλο το 24ωρο». Όπως είπε, τέλος, έγινε διακανονισμός με τον πάροχο για τον λογαριασμό των 3.500 ευρώ που «έπεσε κάτω από το μισό και το πληρώνω με δόσεις».Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr