Έτσι η γνωστή εταιρεία ΦΑΓΕ που μέχρι πρότινος ήταν νούμερο ένα στον χώρο του γιαουρτιού, φαίνεται πως εκθρονίζεται με απώλειες 6% των πωλήσεων της στο 9μηνο του 2021.
Σύμφωνα με πηγές του κλάδου η πτώση στο προϊόν οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι δεν αποτελεί τρόφιμο πρώτης ανάγκης, επομένως μεγάλη μερίδα καταναλωτών είτε το έχει αποκλείσει από τις αγορές της, είτε έχει περιορίσει την κατανάλωσή του.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα capital τη θέση της ΦΑΓΕ φαίνεται πως πλέον καταλαμβάνει το γιαούρτι ιδιωτικής ετικέτας και σε όρους όγκου και αξίας πωλήσεων, όπως προκύπτει από στοιχεία της αγοράς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, leader στην αγορά γιαουρτιού το 2021 τόσο σε όρους αξίας, όσο και σε όρους όγκου πωλήσεων, ήταν η ΦΑΓΕ και μάλιστα με μεγάλη διαφορά έναντι των άλλων παικτών, όπως είναι η ΚΡΙ ΚΡΙ, η VIVARTIA (ΔΕΛΤΑ), η ΟΛΥΜΠΟΣ, η ΔΩΔΩΝΗ, η ΜΕΒΓΑΛ, η Friesland/Campina (γνωστή σε εμάς ως ΝΟΥΝΟΥ), η Danone και η Φάρμα Κουκάκη.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr