Ο Εμπορικός και Βιομηχανικός Σύλλογος Χαλκίδας, στα πλαίσια του Black Friday που θα ισχύει φυσικά σε όλη την Εύβοια, διοργανώνει εορταστικό τριήμερο στις 25, 26 & 27 Νοεμβρίου με εκδηλώσεις, εκπλήξεις, προσφορές στα καταστήματα και δώρα με κληρώσεις.
Μόνο για το τριήμερο, από την Παρασκευή 25/11 έως και την Κυριακή 27/11, οι καταναλωτές θα μπορούν με τις αγορές τους να προμηθεύονται και λαχνούς, για να μπουν στην κλήρωση.
Το ωράριο λειτουργίας για το εορταστικό τριήμερο, θα είναι :
Παρασκευή 25/11, 9:00-21:00
Σάββατο 26/11, 9:00-16:00
Κυριακή 27/11, 11:00-16:00
Εννέα μέρες απομένουν για την πολυαναμενόμενη Black Friday, η οποία έρχεται και στην Εύβοια με μεγάλες προσφορές για τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χαλκίδας Δημήτρης Βαγιάννης στο evima.gr, «Θα γίνει Black Friday στα καταστήματα της Χαλκίδας. Οι προσφορες θα είναι μεγάλες για να μπορέσει το καταναλωτικό κοινό να προβεί σε πολλές αγορές. Τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά Παρασκευή, Σάββατο αλλά και Κυριακή».
Έτσι, όπως όλα δείχνουν η Black Friday μετατρέπεται σε τριήμερο προσφορών και εκπτώσεων στην Εύβοια με τους επιχειρηματίες να αναμένουν την ημέρα για να κινηθεί η αγορά και τους καταναλωτές προκειμένου να μπορέσουν να αγοράσουν τα προϊόντα που επιθυμούν σε ανταγωνιστικές τιμές.
Το Σαββατοκύριακο 26 και 27 Νοεμβρίου μιλάμε για ένα τετραήμερο προσφορών στην Χαλκίδα, καθώς μετά την Black Friday έχουμε και την Cyber Monday η οποία προσανατολίζεται σε διαδικτυακές προσφορές, ωστόσο πολλά καταστήματα κρατούν τις προσφορές τους και για εκείνη την ημέρα.
Τι να προσέξουν οι καταναλωτές
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή πάντως προειδοποιεί για τυχόν απάτες που μπορεί να σας κοστίσουν ακριβά, αφού απατεώνες περιμένουν τέτοιες περιόδους για να προσπαθήσουν να αποσπάσουν με κόλπα χρήματα απο ανυποψίαστους πολίτες.
Οι 4 πιο κοινές απάτες είναι οι εξής:
Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν, έτσι, νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο.
Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα: (α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και (β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.
Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες (πχ δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις [links] ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο περιεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger, κ.λπ.).
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr