ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φεβρουάριος με Market Pass για ερωτευμένους

Φεβρουάριος με Market Pass για ερωτευμένους
δύσκολη οικονομική κατάσταση την οποία βιώνουν τα νοικοκυριά τον τελευταίο καιρό κάνει ακόμα πιο δύσκολες τις ημέρες γιορτής που κατεξοχήν πολλοί από εμάς απολάμβαναν να περνούν διασκεδάζοντας κάπου έξω.
Η οικονομική κρίση και ο πληθωρισμός που όλο και αυξάνεται τα τελευταία δύο χρόνια σε συνδυασμό με την ενεργειακή κρίση και τα προβλήματα στις μεταφορές έχουν αυξήσει το κόστος διαβίωσης κατακόρυφα στη χώρα μας. Η κυβέρνηση παίρνει μέτρα που στοχεύουν να δώσουν μικρές ανάσες στα νοικοκυριά όπως την επιδότηση ρεύματος και τα διάφορα vouchers, χωρίς σπουδαία αποτελέσματα. Έτσι ο κόσμος αναγκάζεται να κόψει από τις μικρές απολαύσεις όπως αυτή του γεύματος έξω σε κάποιο εστιατόριο και να περιορίσει ακόμα και βασικές ανάγκες όπως τη θέρμανση και τα υπόλοιπα βασικά έξοδα του νοικοκυριού.

Μένουμε σπίτι ρομαντικά

Μέσα φαίνεται να σκοπεύουν να περάσουν τη φετινή γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου μεγάλη μερίδα των καταναλωτών γιορτάζοντας μεν, συντηρητικά δε. Συνηθίσαμε εξάλλου από την καραντίνα των προηγούμενων ετών και δε μας λείπει το έξω τόσο πολύ. Μπορεί τα διάφορα voucher της κυβέρνησης, με τελευταίο το Market pass που θα μπει στα πορτοφόλια των καταναλωτών αυτό το μήνα, να έχουν στόχο να βοηθήσουν τους καταναλωτές, οι ολοένα αυξανόμενες τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ όμως  κάνουν το κόστος από το καλάθι του νοικοκυριού δυσβάσταχτο για τις περισσότερες οικογένειες.

Για το λόγο αυτό πολλοί καταναλωτές φέτος θα επιλέξουν να περάσουν τη γιορτή των ερωτευμένων στο σπίτι και όχι σε κάποιο ακριβό εστιατόριο. Εξάλλου τα σούπερ μάρκετ έχουν ήδη αρχίσει τις προσφορές σε είδη όπως σοκολατάκια, κρασιά και άλλες παρόμοιες στοχευμένες προσφορές για του Αγίου Βαλεντίνου όπως βλέπουμε χαρακτηριστικά και στο φυλλάδιο Bazaar.

Τι λένε τα νούμερα

Με το να γιορτάσει ένα ζευγάρι στο σπίτι την ημέρα των ερωτευμένων μπορεί να κάνει οικονομία της τάξεως ακόμα και του 80% αν υπολογίσουμε πως για ένα ρομαντικό δείπνο σε ένα εστιατόριο ένα ζευγάρι θα έπρεπε να ξοδέψει περίπου 100 ευρώ (με τα σημερινά δεδομένα ακρίβειας ίσως και παραπάνω γιατί μέρα που είναι θα ανοίξεις κι ένα μπουκάλι κρασί!). Αντιθέτως ένα ρομαντικό δείπνο στο σπίτι με το μπουκάλι κρασί αλλά και όλα τα υλικά του γεύματος καθώς και τα σοκολατάκια αγορασμένα από το σούπερ μάρκετ δεν προβλέπεται να κοστίσει περισσότερο από 20 ευρώ. Η διαφορά λοιπόν είναι αξιοσημείωτη αφού μιλάμε για εξοικονόμηση που αγγίζει το 10% του βασικού μισθού και αντιστοιχεί στο ποσό που δίνει περίπου μια οικογένεια για το σούπερ μάρκετ της εβδομάδας.

Ερωτευμένοι με τα κουπόνια

Όλα αυτά είναι προϊόντα που μπορεί κάποιος να αγοράσει με το voucher που σύμφωνα με το ΦΕΚ που έχει εκδοθεί ήδη από τον προηγούμενο μήνα ενισχύει το δέκα τοις εκατό (10%)του μηνιαίου ύψους αγορών  ανά νοικοκυριό και ανέρχεται σε διακόσια είκοσι (220) ευρώ για τα μονομελή νοικοκυριά, αυξανόμενο κατά εκατό (100) ευρώ για κάθε επιπλέον μέλος του νοικοκυριού και έως χίλια (1000) ευρώ αγορών. Ιδιαίτερη προσοχή αξίζει να δοθεί ωστόσο στον τρόπο πίστωσης αφού σε περίπτωση που ο δικαιούχος επιλέξει την πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό, το ποσό που θα καταβληθεί ανέρχεται στο ογδόντα τοις εκατό (80%) επί του ανωτέρω ποσού.

Χαρούμενη μέρα των ερωτευμένων λοιπόν με σύνεση και χωρίς περιττά έξοδα!

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr