ΙΝΚΑ: «Κρυφές» ανατιμήσεις στα προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Μείωση ποσότητας με την ίδια τιμή και πλασματικές προσφορές αναφέρει ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ για τα σούπερ μάρκετ«Κρυφές» ανατιμήσεις σε προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα με τους καταναλωτές να προσπαθούν όσο μπορούν να κρατήσουν χαμηλά τον λογαριασμό όταν ψωνίζουν.
Σχετικά με το θέμα της ανεξέλεγκτης ακρίβειας μίλησε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, Γιώργος Λεχουρίτης, εκφράζοντας την έντονη διαμαρτυρία του για τη νέα τακτική που γίνεται σε προϊόντα που βρίσκονται στα ράφια, αυτήν των «κρυφών» ανατιμήσεων.
Το πρωί της Παρασκευής (16/9) ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ μίλησε στην ΕΡΤ και αναφέρθηκε στο φαινόμενο που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό, με τις εταιρείες να προχωρούν σε μείωση της ποσότητας των προϊόντων τους, διατηρώντας όμως την ίδια τιμή. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι πλέον μπορεί να είναι φθηνότερο ένα μεμονωμένο προϊόν στο ράφι παρά το ίδιο σε συσκευασία προσφοράς.
Μείωση ποσότητας
«Το θέμα δεν είναι αν αυτό είναι νόμιμο, αλλά ηθικό. Πας να αγοράσεις ένα προϊόν για παράδειγμα απορρυπαντικό που έκαναν 13 ευρώ οι 90 μεζούρες. Σήμερα στην ίδια συσκευασία και πάλι με τιμή στα 13 ευρώ, υπάρχουν 70 μεζούρες. Το ένα κιλό παξιμάδια έγιναν 800 γραμμάρια και το ίδιο ισχύει για συσκευασμένα τρόφιμα, κρουασάν, πατατάκια. Ακόμα και στα σφουγγάρια για την κουζίνα έχουν μειώσει το μέγεθός τους», είπε.
«Τα μακαρόνια, οι μαργαρίνες, το γιαούρτι αλλά και σχεδόν όλες τις συσκευασίες, μέχρι και οι ζωοτροφές, είναι το τελευταίο εξάμηνο στην Ελλάδα προϊόντα με “κρυφές” ανατιμήσεις αφού οι επιχειρήσεις μειώνουν την ποσότητα στις συσκευασίες», πρόσθεσε, ενώ χαρακτήρισε το φαινόμενο «εισαγόμενο καθώς ισχύει τον τελευταίο χρόνο στην Ευρώπη».
«Πρέπει το υπουργείο Ανάπτυξης να συνομιλήσει με βιομηχάνους γιατί πρόκειται για παραπλάνηση -νόμιμη μεν- του καταναλωτή, αφού η ακρίβεια στα ράφια των σούπερ μάρκετ υποκρύπτούν τον πληθωρισμό με το τέχνασμα της μειωμένης ποσότητας», είπε.
Πλασματικές προσφορές
Παράλληλα, ο κ. Λεχουρίτης τόνισε πως πλέον ένα μεμονωμένο προϊόν στο ράφι μπορεί να είναι και πιο φθηνό από το ίδιο σε συσκευασία προσφοράς!
«Πρέπει να ελέγχεται η απόδειξη κι αν η τιμή είναι ίδια με αυτή στα ράφια και φυσικά είναι αδύνατον να μετράει ο κάθε καταναλωτής μεζούρες», είπε, ενώ αναφέρθηκε και σε μία απίστευτη καταγγελία αδιανόητης αύξησης 150% σε βρεφικό γάλα, ειδικό για αλλεργίες, το οποίο μέσα σε μία εβδομάδα έφτασε στα 29-34 ευρώ.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr