Σε εξέλιξη βρίσκεται το μέτρο για το καλάθι του νοικοκυριού και στα σούπερ μάρκετ της Εύβοιας.
Σύμφωνα με όλα τα δεδομένα από την αγορά του νησιού όπως φαίνεται οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ παραμένουν ακλόνητες.
Τα περισσότερα προϊόντα που εμφανίζονται στο καλάθι του νοικοκυριού διατηρούν τις ίδιες τιμές αλλά και τις ίδιες συσκευασίες με ελάχιστα προϊόντα να αντικαταστάθηκαν.
Στην ειδική πλατφόρμα e-katanalotis βρίσκονται αναρτημένα τα «καλάθια» που δημιούργησαν 14 μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, δηλαδή των ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Γαλαξίας, Κρητικός, Μασούτης, My Market, Market in, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης, Lidl, Discount Markt, e-fresh. gr αλλά και της e-food.gr που μπήκε αυτή την εβδομάδα.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα προκύπτει ότι οι αλυσίδες που την προηγούμενη εβδομάδα είχαν περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατάφεραν να διατηρήσουν ή και να μειώσουν τις τιμές στα προϊόντα τους, ενώ μικρότερη ελαστικότητα είχαν αυτές που επέλεξαν επώνυμα προϊόντα. Στην πλειοψηφία των αλυσίδων η αναλογία ιδιωτικής ετικέτας και επώνυμων είναι 4/10, ενώ σε τρεις αλυσίδες πλειοψήφησαν τα επώνυμα προϊόντα.
Το υπουργείο Ανάπτυξης εντωμεταξύ αποφάσισε διορθωτικές κινήσεις για το καλάθι του νοικοκυριού με σχετική τροπολογία που ψηφίστηκε στη Βουλή με άμεση εφαρμογή μόλις πάρει ΦΕΚ και εκδοθεί η υπουργική απόφαση.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr