Ρεύμα: Του ήρθε λογαριασμός 891 ευρώ για 30 τ.μ και τα 461 ήταν ρήτρα αναπροσαρμογής
Καταγγελία για μεγάλο πάροχο ρεύματος που έχει κατεβάσει το site ώστε να μην μπορούν οι καταναλωτές να δουν τα συμβόλαιά τουςΔεν έχουν τέλος οι ιστορίες «καθημερινής τρέλας», με τους καταναλωτές να παθαίνουν «ηλεκτροσοκ» από τους φουσκωμένους λογαριασμούς ρεύματος λόγω της περιβόητης ρήτρας αναπροσαρμογής.
Μία ακόμη τέτοια καταγγελία έφερε στο φως το MEGA το πρωί της Δευτέρας (30/5). Όπως εξήγησε στο κανάλι ο κ. Αργύρης, στην κόρη του που είναι φοιτήτρια ήρθε λογαριασμός 891 ευρώ, εκ των οποίων τα 461 είναι ρήτρα αναπροσαρμογής.
«Το σπίτι είναι γύρω στα 30 τετραγωνικά. Ο λογαριασμός είναι εκκαθαριστικός. Είχα πληρώσει ξανά γύρω στα 250 ευρώ αυτό το τετράμηνο. Όταν ήρθε ο εκκαθαριστικός τους πήρα τηλέφωνο και ρώτησα γιατί είναι τόσο, μου είπαν ότι έτσι είναι. Μου είπαν ότι η ρήτρα είναι 461 ευρώ. Το παιδί έλειπε και 20 ημέρες διακοπές. Γύρω στα 4 χρόνια που είναι φοιτήτρια το μεγαλύτερο που έχει πληρώσει είναι 250 ευρώ εκκαθαριστικός λογαριασμός», είπε ο κ. Αργύρης.
«Είναι ντροπή αυτό που κάνουν στους πολίτες, δεν μπορείς να δουλεύεις όλο τον μήνα να παίρνεις ένα μισθό για να πληρώνεις το ρεύμα. Στο σπίτι που ζούμε τώρα με το άλλο μας παιδί, μας ήρθε 750 ευρώ ο λογαριασμός, που είναι και 90 τετραγωνικά», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Έχουμε ένα νομοσχέδιο του κράτους που πάει να νομιμοποιήσει την παρανομία»
Σημειώνεται ότι την Τετάρτη (1/6) εκδικάζεται η πρώτη μαζική αγωγή κατά τη ρήτρας αναπροσαρμογής.
Όπως ανέφερε ο δικηγόρος του ΙΝΚΑ, Αλέξης Αλεξόπουλος, «καθημερινά στη ΓΓ της ομοσπονδίας καταναλωτών ΙΝΚΑ έρχονται τέτοιες περιπτώσεις. Έχουμε ένα τετραπλασιασμό όχι του κόστους, αλλά της ρήτρας αναπροσαρμογής που εξοντώνει τα νοικοκυριά. Όταν έρχεται στο τετράμηνο λογαριασμός 1.100 ευρώ για τη ρήτρα αναπροσαρμογής και όχι για το ρεύμα, η μόνη λύση είναι η προσφυγή στα δικαστήρια. Έχουμε τροπολογία, ένα νομοσχέδιο του κράτους, που πάει να νομιμοποιήσει την παρανομία. Οδηγείται η οικονομία στην παράλυση».
«Υπάρχει μεγάλος πάροχος που έχει κατεβάσει το site ώστε να μην μπορούν οι καταναλωτές να δουν τα συμβόλαιά τους»
«Δε θα δεχτούμε συμβιβασμό. Θα πάμε την υπόθεση μέχρι το τέλος. Η ρήτρα ή είναι παράνομη ή δεν είναι. Δε θέλουμε ελεημοσύνη από τους παρόχους, θέλουμε νομιμότητα. Καλούμε τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τη ΡΑΕ να παρέμβουν στο δικαστήριο και να ζητήσουν να ελεγχθεί η ρήτρα. Εφόσον είναι παράνομη η ρήτρα, που είναι, οι πάροχοι θα γυρίσουν τα χρήματα πίσω. Υπάρχει μεγάλος πάροχος που έχει κατεβάσει το site ώστε να μην μπορούν οι καταναλωτές να δουν τα συμβόλαιά τους. Οι μεθοδεύσεις δεν πρόκειται να περάσουν», πρόσθεσε ο κ. Αλεξόπουλος.
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr