«Επειδή υπάρχει παραπλάνηση από την πλευρά των εταιρειών σχετικά με τις τιμές που προσφέρουν, καθώς άλλο δείχνουν στην ιστοσελίδα τους και άλλη είναι η πραγματική τιμή, θα πρέπει πρώτα να ζητάνε από τις εταιρείες την τελική τιμή. Όταν για παράδειγμα ένας πάροχος δίνει 0,48 την κιλοβατώρα με επιδότηση του κράτους 34 λεπτά άρα έρχεται το 0,17 θα πρέπει =να ερευνάται αν και κατά πόσο η ιδιωτική εταιρία δίνει την τιμή αυτή και όχι την τιμή που αλλάζει κατά το δοκούν της εταιρίας».
Ποιες είναι οι δύο βασικές συμβουλές:
- Ο καταναλωτής θα πρέπει να ερευνήσει τις τελικές τιμές μετά την επιδότηση του κράτους. Διότι το κράτος δίνει ένα ποσό επιδότησης και το υπόλοιπο το πληρώνει ο καταναλωτής.
- Κάθε προσφορά πρέπει να στέλνετε γραπτός, δηλαδή μπορεί να τα είπαμε τηλεφωνικά αλλά θα πρέπει να έχω είτε σε email είτε σε κάποιο μήνυμα την γραπτή προσφορά, ότι η τελική τιμή της κιλοβατώρας είναι τόσο για τον μήνα τάδε. Οι προφορικές και οι τηλεφωνικές δεσμεύσεις δεν έχουν καμία ισχύ.
Επιπλέον από την 1η Αυγούστου έως τις 31 Ιουλίου 2023, έχουν πραγματοποιηθεί ορισμένες αλλαγές στην λιανική αγορά ρεύματος, που οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν.
Οι αλλαγές:
- Η μηνιαία πάγια χρέωση δεν μπορεί να ξεπερνά τα 5 ευρώ.
- Απαγορεύεται η χορήγηση εκπτώσεων που συνδέονται με την χονδρεμπορική αγορά.
- Η ρήτρα αναπροσαρμογής έχει ανασταλεί για 12 μήνες, γεγονός που σημαίνει ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα χωρίς καμιά επιβάρυνση, να αλλάξουν πάροχο ρεύματος.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr