Κέκης: Το Αλιβέρι έχει μείνει χωρίς ταχυδρόμο ενάμιση μήνα
Τι αναφέρει στο Δελτίο Τύπου ο Κώστας ΚέκηςΜε αφορμή την ενημέρωση από τους εργαζόμενους στα ΕΛΤΑ Αλιβερίου αλλά και την ανακοίνωση του Συλλόγου Συνταξιούχων όλων των ασφαλιστικών ταμείων που πραγματοποίησαν διαμαρτυρία έξω από το ταχυδρομείο Αλιβερίου την Τετάρτη 23/6/21. για την επικείμενη υποβάθμιση τους,καταδεικνύετε ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το ταχυδρομείο και το διαπιστώνουν καθημερινά οι δημότες. Το Αλιβέρι έχει μείνει χωρίς ταχυδρόμο ενάμιση μήνα!! Όλοι οι μόνιμοι ταχυδρόμοι έφυγαν με την εθελουσία έξοδο με αποτέλεσμα να λειτουργεί με έναν μόνιμο και με δυο ενοικιαζόμενους εργαζόμενους.
Η αλληλογραφία έχει στοιβαχτεί, οι λογαριασμοί έχουν μείνει ανεπίδοτοι και ληγμένοι. Πήραν έναν διανομέα και αυτός ενοικιαζόμενος τον όποιον σημειωτέον δεν υπάρχει κάνεις να εκπαιδεύσει, είναι αδύνατον να τα βγάλει πέρα.
Η τροπολογία της κυβέρνησης που έχει ψηφιστεί εδώ και ενάμιση χρόνο προβλέπει τον μαζικό διωγμό εργαζομένων από τα ΕΛΤΑ και το σάρωμα εργασιακών δικαιωμάτων, προκειμένου να διευκολυνθούν η ιδιωτικοποίηση και η παράδοσή τους σε «στρατηγικό επενδυτή». Πρόκειται για εξέλιξη στο πλαίσιο της πολιτικής που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις και η ΕΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ που προώθησε παραπέρα τη στρατηγική αυτή εντάσσοντας τα ΕΛΤΑ στο «Υπερταμείο».
Η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ η οποία, πιάνοντας το νήμα από κει που τ’ άφησε ο ΣΥΡΙΖΑ, προχωρά σήμερα το σχέδιο, με τη συρρίκνωση των υπηρεσιών και καταστημάτων ανά την Ελλάδα, σε μία περίοδο μάλιστα που ο κλάδος κερδοφορεί, για την «απελευθέρωση» της αγοράς και την παραπέρα ιδιωτικοποίηση του.
Για τους εργαζόμενους στα ΕΛΤΑ ο αντιδραστικός διαχωρισμός τους σε παλιούς και νέους, έρχεται να χτυπήσει τα όποια δικαιώματα έχουν απομείνει, να εφαρμόσει “εθελούσιες”απολύσεις. Ενώ προειδοποιεί ότι όλες αυτές οι αρνητικές ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις, με το πολύ πιο φθηνό εργατικό δυναμικό, θα συμπαρασύρουν ακόμη περισσότερο τις απαράδεκτες συνθήκες που υπάρχουν συνολικά στις ιδιωτικές εταιρείες των ταχυμεταφορών.
Η Λαϊκή Συσπείρωση αναδεικνύει τις επιπτώσεις για το λαό, αφού θα ακριβύνει η πρόσβαση στην ταχυδρομική υπηρεσία. Η καθολική υποχρέωση να φτάνει το ταχυδρομείο σε κάθε σημείο της χώρας, ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο, μπαίνει στο ζύγι του κέρδους. Έτσι θα συνεχίσουν να κλείνουν καταστήματα, θα μειωθεί και άλλο ο αριθμός των ταχυδρόμων, θα μπουν νέα κριτήρια για την παράδοση γραμμάτων και δεμάτων ανάλογα με το αν αυτό επιφέρει κέρδος στον επενδυτή και όχι η υποχρεωτική και καθημερινή παράδοση όπως γνωρίζαμε, αλλά όλο και περισσότερο βλέπουμε να σταματάει.
Πίσω από τις λέξεις “εξυγίανση” και “εκσυγχρονισμός”, η κυβέρνηση καθώς και οι προηγούμενες κρύβουν ότι κριτήριο για τη λειτουργία των υπηρεσιών ταχυδρομείου – ταχυμεταφορών είναι τα επιχειρηματικά συμφέροντα κι όχι οι ανάγκες των δημοτών .
Το Υπερταμείο, το οποίο και ελέγχει το 90% της εταιρείας.Το σχέδιο προβλέπει μείωση των λειτουργικών εξόδων, με κλείσιμο 215 καταστημάτων σε όλη τη χώρα και ταυτόχρονα απόλυση περισσότερων από 2.000 εργαζομένων. Κυβερνητικός στόχος για τα ΕΛΤΑ, στα πλαίσια της ιδιωτικοποίησής τους, είναι η είσοδος νέου στρατηγικού επενδυτή που θα εξαγοράσει την κερδοφόρα εταιρεία (τζίρος 2019 – 320 εκατομμύρια ευρώ ), για την οποία ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει.
Η εντατικοποίηση είναι στο “κόκκινο” για όλα τα τμήματα εργαζομένων. Οι εργαζόμενοι συνταξιοδοτούνται και οι νέοι εργαζόμενοι προσλαμβάνονται μέσα από εργολαβικά γραφεία με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και χωρίς δικαιώματα.
Τονίζουμε την ανάγκη που έχει σήμερα ο λαός για σύγχρονες ταχυδρομικές υπηρεσίες, καθολικές και προσβάσιμες σε κάθε περιοχή της χώρας, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες. Με σύγχρονες υποδομές, γραφεία, κέντρα διαλογής, οχήματα και μέσα που να διασφαλίζουν τη φτηνή και ποιοτική πρόσβαση του λαού σε ενιαία κοινωνική υπηρεσία ταχυδρομείου – ταχυμεταφορών, σε όλο τον Δήμο Κύμης Αλιβερίου, από το Μετόχι μέχρι τα όρια του Δήμου στα Στύρα, σε κάθε χωριό.
Για να ικανοποιηθούν ολοκληρωμένα και συνολικά οι κοινωνικές ανάγκες, για να μπορούν να διασφαλιστούν τα δικαιώματα όλων των εργαζομένων του κλάδου, με σύγχρονους όρους και συνθήκες δουλειάς και όχι απάνθρωπα και εξοντωτικά ωράρια, όπως σήμερα, και τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις που συνεχώς ακριβαίνουν, το εμπόδιο των επιχειρηματικών συμφερόντων και κερδών, για τα οποία λειτουργεί ή ανοίγει το δρόμο το κράτος, πρέπει να βγει από τη μέση.
Οι εργαζόμενοι στα ταχυδρομεία και οι δημότες θα πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα για να διεκδικήσουν σύγχρονες και ποιοτικές υπηρεσίες.
Ο λαός του δήμου μας, ιδιαίτερα σε Αλιβέρι και Αυλωνάρι, πρέπει να είναι σε εγρήγορση και κινητοποίηση καθώς μόνο έτσι μπορεί να αποτραπεί η υποβάθμιση των ΕΛΤΑ και των υπηρεσιών που προσφέρουν. Είναι χαρακτηριστικό πως πριν δυο χρόνια, επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, οι κάτοικοι του Μαρμαρίου κατάφεραν με την κινητοποίησή τους να αποτρέψουν το κλείσιμο του καταστήματος στο χωριό τους”.
Για τη Λαϊκή Συσπείρωση
Κώστας Κέκης, Κώστας Καρτελιάς
Ακολουθήστε το evima.gr στο Google News
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr