Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων πολιτών & επιχειρήσεων
“Ψηφιακή Πύλη” άνοιξε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για την απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών και των επιχειρήσεων στις υπηρεσίες της και την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους μέσω του διαδικτύου.
Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, προχώρησε στην δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης αιτημάτων πολιτών και επιχειρήσεων.
Στο αρχικό στάδιο εντάχθηκαν στην πλατφόρμα οι ακόλουθες διοικητικές διαδικασίες με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά τους, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλες:
Η «Ψηφιακή Πύλη» έχει ήδη ενεργοποιηθεί και είναι στη διάθεσή όλων μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του συνδέσμου: https://pste.gov.gr/ilektronika-aithmata/. Η διαδικασία είναι απλή και έχει ως εξής:
Μετά την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε: «Ανοίγουμε τη λεγόμενη “Ψηφιακή Πύλη” και κάνουμε ένα ακόμη άλμα στην κατεύθυνση της ψηφιοποίησης και της απλούστευσης των γραφειοκρατικών διαδικασιών, που ταλαιπωρούν τους πολίτες. Πρόκειται για δημιούργημα των υπηρεσιών μας, το οποίο θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες δυνατότητες.
»Το κέρδος είναι πολλαπλό. Ο πολίτης δεν χάνει χρόνο στις “ουρές”. Ταυτόχρονα, όμως, η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών συμβάλλει στη διαφάνεια και διευκολύνει στον έλεγχο των υπηρεσιών και του βαθμού απόκρισης τους στα αιτήματα των πολιτών».
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr