Σε «αναπτυξιακό πυρετό» βρίσκεται δίχως υπερβολή όλη η Εύβοια με εντατικές δράσεις για αναμόρφωση και βελτίωση των υποδομών του οδικού της δικτύου
Καθώς Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έδωσε σχετική έγκριση και εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος αναμένεται να υλοποιηθεί το έργο ‘’Οδοποιία σύνδεσης Κρύας Βρύσης – παραλίας Αγ. Άννας’’ στο Δήμο Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας Ν. Εύβοιας.
Με ιδιαίτερη ανυπομονησία αναμένει δίχως υπερβολή ολόκληρο το νησί την έναρξη των εργασιών για το μεγάλο έργο της Παράκαμψης της Χαλκίδας.
Όσον αφορά το έργο στο Μαντούδι, στο πλαίσιο το υπουργείο ενέκρινε περιβαλλοντικούς όρους και περιορισμούς η εφαρμογή των οποίων αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση του.
Το έργο, το οποίο θα υλοποιηθεί με φορέα το Δήμο, είναι επί της ουσίας η χάραξη νέας οδού μήκους 1.069,39 μ. για τη σύνδεση της Κρύας Βρύσης με την παραλία Αγίας Άννας.
Για την σύνδεση της βορειοδυτικής με την νοτιοανατολική υφιστάμενη οδό, απαιτείται η διέλευση της χάραξης στις ανατολικές παρειές λοφώδους δασικής έκτασης με μέγιστο υψόμετρο τα 40 μ.
Η όδευση θα ακολουθεί το ανάγλυφο της λοφώδους έκτασης, αλλά παράλληλα θα έχει γεωμετρικά χαρακτηριστικά ικανά να προσδώσουν ασφάλεια στην κυκλοφορία, με οριζοντιογραφικές ακτίνες μεγαλύτερες από τις ελάχιστα επιτρεπόμενες για την υπόψη κατηγορία της οδού και κλωθοειδείς συναρμογής.
Μηκοτομικά η χάραξη σχεδιάστηκε ώστε να «ακολουθεί» το ανάγλυφο με σκοπό τη μείωση του ύψους των πρανών ορυγμάτων. Τα όμβρια ύδατα θα οδηγούνται τα μεν προερχόμενα από το βόρειο τμήμα της οδού στην παραλιακή περιοχή της παραλίας Αγίας Άννας και τα δε προερχόμενα από το νότιο τμήμα της χάραξης στο ρέμα νοτιοδυτικά της χάραξης. Το συνολικό πλάτος ασφαλτόστρωσης ανέρχεται σε 6,50 μ. με πλάτος χωμάτινου ερείσματος 1,50μ. στις περιπτώσεις των επιχωμάτων και τραπεζοειδή επενδεδυμένη τάφρο πλάτους 1,70 μ. στις περιπτώσεις των ορυγμάτων. Κατά μήκος της χάραξης απαντάται περί την Χ.Θ.0+800, ρέμα στο οποίο προβλέπεται η γεφύρωσή του.
Όσον αφορά το έργο της Χαλκίσας, η παράκαμψη θα αφορά το τμήμα αυτοκινητόδρομου Ν. Λάμψακος – Σήραγγα Βαθροβουνίου και θα είναι δύο λωρίδων κυκλοφορίας.
Η παράκαμψη στη Χαλκίδα θα συμπεριλαμβάνει και το τμήμα αρτηρίας από την Σήραγγα Βαθροβουνίου – Ψαχνά.
Η διάρκεια του έργου για την παράκαμψη στη Χαλκίδα έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.