ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εύβοια: Έτσι θα αποκτήσει τουριστική ταυτότητα η Χαλκίδα- Προτάσεις του υποψήφιου Δημάρχου Γιώργου Σπύρου

Εύβοια: Έτσι θα αποκτήσει τουριστική ταυτότητα η Χαλκίδα- Προτάσεις του υποψήφιου Δημάρχου Γιώργου Σπύρου
Οι απόψεις του υποψήφιου Δημάρχου Χαλκιδέων Γιώργου Σπύρου για την τουριστική ταυτότητα στην Εύβοια και ειδικότερα στην πρωτευουσά της

Την διευρυμένη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο, παρουσία φορέων της Εύβοιας και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, παρακολούθησε ο υποψήφιος Δήμαρχος Χαλκιδέων Γιώργος Σπύρου, όπου είχε την ευκαιρία να εκφράσει τις απόψεις του για τον τουρισμό σε Χαλκίδα και Εύβοια.

Τα καίρια σημεία της τοποθέτησής του:

Τί τουριστική ταυτότητα θέλουμε για τη Χαλκίδα. Θα πρέπει να αναδείξουμε τα τοπικά χαρακτηριστικά που θα μας βάλουν σε καίρια θέση στον τουριστικό χάρτη.

Στη Χαλκίδα δεν μπορεί να υπάρξει τουριστική ανάπτυξη, αν η χρήση του Τσιμεντάδικου, που τώρα είναι ένα κουφάρι, είναι και πάλι βιομηχανικής μορφής.

Έχει γίνει γνωστό πως πριν ένα χρόνο υπήρξε υπουργική απόφαση για logistics και βιομηχανίες μικρής και μεσαίας όχλησης στο χώρο του Τσιμεντάδικου.

Αυτό στην πράξη θα ήταν επώδυνο για τον τόπο μας και πώς να μιλήσουμε για τουριστική ανάπτυξη με τέτοιες δραστηριότητες στην πόρτα του Δήμου μας. Θα πρέπει το σύνολο των φορέων και η τοπική κοινωνία να αντιδράσει.

Οδικό δίκτυo

Θα πρέπει η παράκαμψη από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας ως τον Άγιο Στέφανο από έργο προαίρεσης, να γίνει έργο προτίμησης. Δηλαδή να προταχθεί. Είναι ένα έργο που θα λειτουργήσει προς όφελος του συνόλου του Νομού.

Για να σχεδιάσουμε την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου μας, θα πρέπει να έχουμε λυμένα τα βασικά.

Όπως είναι η διαχείριση των σκουπιδιών. Πώς να προσελκύσουμε τουρίστες, όταν μεταφέρουμε τα σκουπίδια μας από το ένα μέρος στο άλλο ανά την Ελλάδα.

Τί μπορούμε να προσφέρουμε ως τόπος και πάνω σ’ αυτό να επενδύσουμε τουριστικά. Δύο στοιχεία μας είναι μοναδικά και θα πρέπει να τα αναδείξουμε.

Α) Το κλίμα της Χαλκίδας, που επιστημονικά έχει αποδειχτεί ότι είναι το πιο εύκρατο κλίμα στην Ελλάδα.
Β) Η τοπική γαστρονομία που σχετίζεται κυρίως με τη θάλασσα.
Γ) Φυσικά ο πολιτισμός.

«Στόχος μας θα πρέπει να είναι να διαμορφώσουμε ένα προϊόν με ταυτότητα, που θα προάγει τους λόγους για να μας επισκεφτεί ο τουρίστας. Και αυτό θα πρέπει να το σχεδιάσουμε συνολικά και όχι αποσπασματικά», δήλωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Χαλκιδέων, στο κλείσιμο της τοποθέτησής του.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης συμφώνησε με τον κ.Σπύρου και τις απόψεις που κατέθεσε.

«Έχει δίκιο ο κ.Σπύρου για την τουριστική ταυτότητα της Χαλκίδας και της Εύβοιας. Εσείς θα αποφασίσετε ποιοι είστε τουριστικά, και εμείς θα βοηθήσουμε να το προβάλετε με επιτυχία».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις για την Εύβοια

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Ελλάδα και τον Κόσμο στο evima.gr